მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის N1 საჯარო სკოლის მოსწავლეები მაღალი გარემოსდაცვითი პასუხისმგებლობით გამოირჩევიან. სკოლაში წარმატებით მუშაობს ეკოკლუბი, რომლიც წევრებიც საინტერესო ეკოაქტივობებს ახორციელებენ.
ახლახან, სკოლაში ჩამოყალიბებულმა ეკოკლუბმა განიხილა და მიიღო სკოლის ეკო-დეკლარაცია.
ეკოკლუბის წევრები შეხვდნენ გარემოს დაცვის სააგენტოს წარმომადგენლებს, ქალაქ მარტვილის რესურსცენტრის უფროსს, სკოლის მასწავლებლებს.
მოსწავლეებმა წარადგინეს საპრეზენტაციო თემები: „სითბური ეფექტის გამომწვევი მიზეზები“, „რა მოხდება, თუ კავკასიონზე მყინვარი დადნება“. ასევე მოაწყვეს კლიპების ჩვენება-განხილვა, ისაუბრეს სკოლის მეშვიდეკლასელების ჩატარებულ აქტივობაზე.
სტუმრებმა უპასუხეს მოსწავლეების მიერ დასმულ შეკითხვებს. აღნიშნეს, რომ ამ კუთხით პატარებთან მუშაობა ყოველთვის დადებითი შედეგის მომტანია.
სკოლის ადმინისტრაცია მადლობას უხდის ნაყოფიერი მუშაობისთვის სკოლის მასწავლებლებს - ბიოლოგიისა და ქიმიის წამყვან პედაგოგს -დარეჯან ჭილაძესა და ბიოლოგიის უფროს მასწავლებელს - სვეტა ხარებავას.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი