მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ თაზაქენდის საჯარო სკოლაში მეტად საინტერესო და მრავალფეროვანი სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს.
მათ შორის, აღსანიშნავია, ინტეგრირებული გაკვეთილი ქართულ ენასა და ბუნებისმეტყველებაში თემაზე - მცენარეთა ზრდა და გამრავლება. სასწავლო პროცესს მასწავლებლები - რიტა მინესაშვილი და ირადა გუსეინოვა ხელმძღვანელობდნენ.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, გაკვეთილის მიზანი იყო:
ქართული ენაში: მოსწავლეები წაიკითხავენ და გაიგებენ შემეცნებითი ხასიათის ტექსტს; გაიუმჯობესებენ კითხვის, გააზრებისა და ტექსტზე მუშაობის უნარებს; აითვისებენ ყვავილების გამრავლებასთან დაკავშირებულ ახალ სიტყვებს; გაიმდიდრებენ ლექსიკას; გაიგებენ და ისაუბრებენ ყვავილების გამრავლებაზე მარტივი წინადადებებით.
ბუნებაში: მოსწავლეები გაიხსენებენ ყვავილის აგებულებასა და მათ გამრავლებას; დააკავშირებენ ყვავილოვანი მცენარის ძირითად ორგანოებს მათ ფუნქციებთან.
გაკვეთილი საინტერესოდ წარიმართა და დასახულ მიზანს მიაღწია, ის მოსწავლეებისთვის მეტად შემეცნებითი და საინტერესო აღმოჩნდა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი