მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის მუნიციპალიტეტის, დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლაში სწავლა-სწავლების პროცესი აქტიურ რეჟიმში მიმდინარეობს, მოსწავლეებიც ხალისით ერთვებიან სასკოლო ცხოვრებაში, პროფესიონალი პედაგოგები კი მათ მრავალფეროვან აქტივობებს სთავაზობენ, რათა სკოლაში გატარებული თითოეული წუთი იყოს პროდუქტიული, მამოტივირებელი და ხალისიანი.
ამის დასტურია დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის პედაგოგის - იზოლდა დანელიას ხელმძღვანელობით, მე-2 კლასის მოსწავლეების მიერ განხორციელებული პროექტი „ჩემი რობოტი“.
აღსანიშნავია, რომ ბავშვებმა, პედაგოგის ჩართულობით, გამოიყენეს ბეჭდვური რესურსები, ხალისით ჩაერთნენ პროექტში და განიმტკიცეს მიღებული ცოდნა.
„აღნიშნული აქტივობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კომუნიკაციის, ჯგუფური გადაწყვეტილებების მიღების, ანალიზის და შეფასების უნარების განვითარებას. პროექტი ეფექტურია აგრეთვე ხელოვნების სასწავლო საგანთან ინტეგრაციის ასპექტით“, - ნათქვამია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საგნის პედაგოგებს, სკოლის დირექციასა და სპეციალისტებს ისგ-ს შემუშავების პრაქტიკულ ასპექტებს გააცნობენ - 11 სექტემბერი რეგისტრაციის ბოლო დღეა
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ჩემი დევიზი, როგორც ადამიანის და როგორც ხელმძღვანელის არის დიდთან დიდი იყო და პატარასთან პატარა“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი