სიახლეები
სკოლები

სავანეთის საჯარო სკოლის სამგზის სერტიფიცირებული პედაგოგი ლამზირა ოსეფაშვილი სწავლებისას მოსწავლეთა მრავალმხრივი განვითარების სტრატეგიებს მიმართავს
17-03-2025
-
+


ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ სავანეთის საჯარო სკოლის პედაგოგი ლამზირა ოსეფაშვილი პროფესიულ წინსვლასა და განვითარებაზეა ორიენტირებული.

პედაგოგმა სპეცმასწავლებლის კომპეტენცია დაადასტურა, ისტორიის და სამოქალაქო განათლების ჩაბარების შემდეგ, სპეციალური მასწავლებლის გამოცდაც წარმატებით ჩააბარა და მესამედ გახდა სერტიფიცირებული.

როგორც თავად გვეუბნება, ინკლუზიური სწავლება შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მოსწავლეთა ჩართვაა ზოგადსაგანმანათლებლო პროცესში სხვა მოსწავლეებთან ერთად. ინკლუზიური სწავლება ითვალისწინებს ყველა ტიპის მოსწავლის ჩართვას საგანმანათლებლო პროცესში.

ბავშვის უფლების კონვენციის თანახმად, განთლების მიღება ბავშვის ფუნდამენტური უფლებაა დისკრიმინაციული გამონაკლისის გარეშე.

პედაგოგს სამოქალაქო განათლების გაკვეთილზე შეაქვს სიტუაციური ამოცანები, ამონარიდები ინკლუზიური განათლებიდან. მოსწავლეებს მოსწონთ სიახლეები, მეტის მოლოდინი აქვთ, უჩნდებათ მიმღებლობა სსსმ დს შშმ მოსწავლეების მიმართ.

მისი აზრით, ყველა მასწავლებელი უნდა ფლობდეს მოსწავლეთა მრავალმხრივი განვითარების სტრატეგიებს.

თვითგანვითარებაზე ზრუნვა კი საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის ანალიზია.

საკუთარ თავს უნდა დაუსვან კითხვები:


-რა უნდა გაითვალისწინოს მასწავლებელმა ისგ-ს შედგენის დროს;
-რაში ეხმარება ისგ პედაგოგს და რატომ არის საჭირო ცვლილება;
-გეგმის ადაპტაციის 2 მიმართულება;
-რა არის აკომოდაცია და რა არის მოდიფიკაცია;
-აკომოდაციის სახეები;
-შეფასების აკომოდაციის სახე;
-ინსტრუქციის აკომოდაციის სახე;
-გარემო პირობების აკომოდაცია;
-დროის აკომოდაცია;
-რას ნიშნავს რაოდენობრივი და თვისებრივი მოდიფიკაცია;
-სმარტ მიზნები.

„სკოლა კონკურენტუნარიანია მაშინ, როცა სსსმ და შშმ მოსწავლეები ჰყავს, ადაპტირეული გარემოა, რესურსები მრავალფეროვანია, გამოყენებულია უნივერსალური დიზაინის პრინციპი. მასწავლებელი მეტად ემზადება, რათა ყველა მოსწავლეს მოარგოს აქტივობები.

ზემოთ აღნიშნული სტრატეგიების გამოყენეით მოსწავლებს უვითარდებათ პასუხისმგებლობის დელეგირების, ღია ურთიერთობის შემოქმედებითი აზროვნების უნარი, უჩნდებთ მიკუთვნებულობის განცდა, სკოლის აქტიურ წევრად გრძნობენ თავს, რაც თანასწორუფლებიან სწავლის ხელშემწყობ ფაქტორს წარმოადგენს. ინკლუზიური განათლების მიზანია, ყველა ბავშვს მისცეს თანაბარი შესაძლებლობა თანატოლებთან ერთად სწავლისა და ხარისხიანი განათლების მიღებისა საცხოვრებელ ადგილთან ახლოს“,- დასძენს პედაგოგი. 


კომენტარები


ეტალონი

შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან

„ეტალონის“ შემოდგომის სეზონის საგნობრივი ჩემპიონატი მათემატიკის ოლიმპიადით დასრულდა

„ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი მათემატიკის ოლიმპიადით სრულდება

სიახლეები

 Izrune.ge-ს წარმატებული „ვარსკვლავების“დაჯილდოება მიმდინარეობს

საგანმანათლებლო დაწესებულებებს დამატებითი უფლებები განესაზღვრათ - ცვლილებები კანონში

ინსტრუქცია მასწავლებლებისთვის - სემესტრული ჩათვლა და განმავითარებელი შეფასება

მასწავლებლებისა და სპეცმასწავლებლების გამოცდებზე გამოყენებული ტესტები გამოქვეყნდა

პიროვნება

etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს

etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს სიღნაღის მუნიციპალიტეტის სოფელ საქობოს საჯარო სკოლის დირექტორი დოდო ბეგიაშვილი პასუხობს

სკოლები

პროექტის პრეზენტაციამ დამსწრე საზოგადოების დიდი მოწონება დაიმსახურა

მოსწავლეები დიდი ინტერესით ჩაერთნენ, ცოდნა და შესაძლებლობები წარმატებით წარმოაჩინეს

მწერალმა მოსწავლეები წიგნებითა დაასაჩუქრა

საინტერესო

შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან

გავრცელებული შეხედულებით ცაციაობა დაკავშრებულია არასტანდარტულ აზროვნებასთან - თქვენც ასე ფიქრობთ?

სიახლეები
საზოგადოება