მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N143 სკოლის მოსწავლეები, დირექციისა და პედაგოგთა მხარდაჭერით სხვადასხვა კონკურსსა და საგანმანათლებლო ინიციატივაში აქტიურად მონაწილეობენ და ცოდნასა და შესაძლებლობებს წარმოაჩენენ.
ახლახან, სკოლის მე-11ბ კლასის მოსწავლე მარიამ მაღრაძე ესეების კონკურსში მიღწეული წარმატებისთვის დაჯილდოვდა.
გარემოსდაცვითი ინფორმაციისა და განთლების ცენტრის ორგანიზებით, ნიადაგმცოდნეობის ქართული სკოლის ერთ-ერთი ფუძემდებლის, აკადემიკოს თენგიზ (გიზო) ურუშაძის სახელობის საპატიო სიგელებით დაჯილდოების ღონისძიება გაიმართა. ღონისძიებაზე დაჯილდოვდნენ ნიადაგის დღისადმი მიძღვნილი ესსეების კონკურსის გამარჯვებულები. კონკურსში მარიამ მაღრაძემ მე-2 ადგილი დაიკავა და სიგელი საზეიმოდ გადაეცა.
ღონისძიება გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის მინისტრის მოადგილემ გახსნა. მას გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს შესაბამისი სამსახურების, ეროვნული და სოფლის მეურნეობის მეცნიერებათა აკადემიების, გაეროს სურსათისა და სოფლის მეურნეობის ორგანიზაციის, საგანმანათლებლო სექტორისა და საქართველოს ფერმერთა ასოციაციის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი