სიახლეები
სიახლეები

ხელფასი 2640 ლარი - მანდატურის სამსახურმა კონკურსი გამოაცხადა
17-12-2024
-
+


საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახური აცხადებს კონკურსს ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერი ცენტრის (სამმართველო) ფსიქოსაგანმანათლებლო შეფასებისა და კონსულტირების სპეციალიზებული საკონსულტაციო მომსახურების პროფესიული ზედამხედველის (ქცევის სირთულეების მიმართულებით) პოზიციაზე.

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

ა) უმაღლესი განათლება - მაგისტრი ან მასთან გათანაბრებული აკადემიური ხარისხი ფსიქოლოგიის, ინკლუზიური/სპეციალური განათლების, ოკუპაციური თერაპიის  მიმართულებით;

ბ) ქცევის გამოყენებითი ანალიზის მიდგომით/ქცევის თერაპევტად მუშაობის  გამოცდილება - არანაკლებ 3 წელი;

გ) ქცევის გამოყენებითი ანალიზის სფეროში პროფესიული ზედამხედველობის გაწევის გამოცდილება - არანაკლებ 1 წელი;

დ) შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე/სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე ბავშვებთან მუშაობის, მათ შორის მშობლებისთვის ან/და ბავშვების განათლებასთან დაკავშირებული პირებისთვის საკონსულტაციო მომსახურების გაწევის გამოცდილება - არანაკლებ 2 წელი;

ე) ხელმძღვანელ პოზიციაზე/გუნდის ლიდერად მუშაობის გამოცდილება (სასურველი);

(უპირატესობა მიენიჭებათ ასეთი გამოცდილების მქონე კანდიდატებს);

ვ) სახელმწიფო ენის სრულყოფილი ცოდნა;

ზ) ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველი);

თ) საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა (Microsoft Word; Microsoft Excel; Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook).

შრომის ანაზღაურება: 2640 ლარი (დარიცხული); სამუშაოს ტიპი: სრული განაკვეთი; დასაქმების ფორმა: შრომითი ხელშეკრულება; გამოსაცდელი ვადა: 6 თვე; ვაკანტური ადგილების რაოდენობა: 1

საკონკურსო თემატიკა:

ა)  საქართველოს კონსტიტუცია (II თავი);

ბ) საქართველოს ზოგადი ადმინისტრაციული კოდექსი (III და IV თავები);

გ) „ზოგადი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონი;

დ) საქართველოს კანონი „შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთა უფლებების შესახებ“;

ე) „ბავშვთა დაცვის მიმართვიანობის (რეფერირების) პროცედურების დამტკიცების თაობაზე“ საქართველოს მთავრობის 2016 წლის 12 სექტემბრის N437 დადგენილება;

ვ) „საჯარო სამართლის იურიდიული პირის – საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურის სამსახურის დებულების დამტკიცების შესახებ“ საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრის 2019 წლის 12 ივლისის N141/ნ ბრძანება;

ზ) „ინკლუზიური განათლების დანერგვის, განვითარებისა და მონიტორინგის წესების, აგრეთვე სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა იდენტიფიკაციის მექანიზმის დამტკიცების თაობაზე“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების  მინისტრის N16/ნ ბრძანება.

ფუნქცია-მოვალეობები:

ა) ქცევის სირთულეების მქონე სსსმ მოსწავლეთა მხარდამჭერი მომსახურების განვითარება-გაუმჯობესებაზე ზრუნვა და მისი მიმართულების ფარგლებში მომსახურების მიწოდების საუკეთესო და ერთიანი პრაქტიკის დანერგვის ხელშეწყობა;

ბ) ქცევის სირთულეების მქონე სსსმ მოსწავლეების შემთხვევების განხილვა და ქცევის სპეციალისტებისთვის პროფესიული ზედამხედველობის გაწევა, მათ შორის ველზე ვიზიტებით თბილისსა და რეგიონებში;

გ) მისი ზედამხედველობის ქვეშ მყოფი სპეციალისტების მუდმივ პროფესიულ განვითარებაზე   ზრუნვა;

დ) ქცევის სპეციალისტების მიერ წარმოებული პროფესიული დოკუმენტაციის გაცნობა და უკუკავშირის მიცემა;

ე) მომსახურებასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის და პროცედურების განვითარებაზე ზრუნვა;

ვ) პროფესიული/სამსახურებრივი დოკუმენტაციის წარმოება და მისი მიმართულების ფარგლებში სტატისტიკის წარმოება/ანგარიშების მომზადება;

ზ) თემატური მეთოდოლოგიური მასალის და ტრენინგების შემუშავებაში საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში და საჭიროების შემთხვევაში, ტრენინგების/საგანმანათლებლო შეხვედრების ჩატარება საკუთარი სპეციალიზაციის ფარგლებში;

თ) ცენტრში შემოსულ მომართვებზე დროული და ეფექტური რეაგირების ხელშეწყობა;

ი) ქცევის სპეციალისტებთან სამუშაო შეხვედრების/შემთხვევების განხილვების ორგანიზება და ჩატარება; 

კ)  ინკლუზიური და სპეციალური განათლების მხარდამჭერ ცენტრში (სამმართველო) (შემდგომ - ცენტრი) შემოსულ მომართვებთან გაცნობა და საჭიროების შემთხვევაში, მომართვების სპეციალისტებზე დელეგირების პროცესში მონაწილეობა;

ლ) მისი პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფი სპეციალისტებისთვის სფეროში არსებული და მათ საქმიანობასთან დაკავშირებულ სიახლეების გაცნობა;

მ) მის პროფესიული ზედამხედველობის ქვეშ მყოფი  სპეციალისტების ერთმანეთთან და ცენტრის სხვა თანამშრომლებთან მულტიდისციპლინური მიდგომით მოქმედების ხელშეწყობა. 

ელექტრონულ ფოსტაზე (hr1@mandaturi.gov.ge)გასაგზავნი დოკუმენტაცია:

სააპლიკაციო ფორმა (შევსებული სრულად, არა სკანირებული);

პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი;

უმაღლესი განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტი;

სამუშაო გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტი.

კანდიდატს, რომელსაც აქვს უცხო ქვეყნის უმაღლესი განათლების დოკუმენტი, სავალდებულოა იყოს ქართულ ენაზე ნათარგმნი, ნოტარიულად დამოწმებული და აღიარებული ხარისხის განვითარების ეროვნულ ცენტრიდან.      

უცხო ქვეყნის მიერ გაცემული ნებისმიერი დოკუმენტი (სერტიფიკატი/სერტიფიცირებული/მოსამზადებელი კურსის გავლის დამადასტურებელი დოკუმენტი/ცნობა და ა.შ.) უნდა იყოს  ქართულ ენაზე ნათარგმნი და ნოტარიულად დამოწმებული.                            

სამოტივაციო წერილი ივსება სააპლიკაციო ფორმაში.

კონკურსში მონაწილე პირთა განცხადებების მიღება იწარმოებს 2024 წლის 12 დეკემბრიდან 2024 წლის 26 დეკემბრის ჩათვლით; დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე.


კომენტარები


ეტალონი

მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება

2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება

„დიდი მადლობა „ეტალონს“ ამ ახალი და ძალიან საინტერესო პროექტისთვის“

„ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი დაიწყო - ოლიმპიადები სამ საგანში იმართება

ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა

სიახლეები

სკოლებისა და ბაღების რეაბილიტაცია-მშენებლობას თბილისის მერია გადაიბარებს

მასწავლებლებს საშვებულებო დღეები სექტემბერში დაემატებათ - სამეურვეო საბჭოს არჩევნები

მასწავლებელთა გამოცდაზე გასვლის მსურველებისთვის - გაეცანით გასული წლის ტესტებს

ახალი სასწავლო წლიდან „დიფერენცირებული სწავლება“ იწყება - საპილოტე სკოლებს სამინისტრო შეარჩევს - 7 მთავარი რეკომენდაცია ცნობილია

საწარმოში გოგონები ქმნიან პრაქტიკულ ნივთებს, ეუფლებიან მეწარმეობას, დიზაინსა და კერვას

პიროვნება

„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს

„მოსწავლეების მეხსიერებაში, ყველაზე დიდხანს  შემოქმედებითი გაკვეთილი რჩება“ - დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ნატო ნანავა

„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“

„მხიარული მომენტია როცა ყველა ცდილობს ჩანთებიდან თავიანთი „ძვირფასი ნივთების“ მაგიდაზე დალაგებას“

სკოლები
„შემდგომ წარმატებებს ვუსურვებთ მოსწავლეებსაც და მასწავლებლებსაც“
 

მოსწავლეებმა დამრიგებელი სიამაყით აღევსეს, მშობლებს კი დაუვიწყარი ემოციები აჩუქეს

 

საინტერესო

თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება

პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს

ჯოზეფი იცნობს ბერძნულ ანბანს და ამჟამად, სწავლობს მორზეს კოდს და პერიოდულ სისტემას

სიახლეები
საზოგადოება