| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

საზაფხულო არდადეგებს მთელს მსოფლიოში, ყველა მოსწავლე სულმოუთმენლად ელის. თავდაპირველად სასკოლო არდადეგები დაწესდა იმისთვის, რომ მოსწავლეები სოფლის მეურნეობით დაკავებულიყვნენ, ემუშავათ ფერმაში და დახმარებოდნენ მშობლებს, თუმცა მოგვიანებით ეს იქცა ხანგრძლივი სასწავლო წლის შემდეგ დასასვენებელ პერიოდად.
დასვენება კი, ყველა ქვეყანაში სხვადასხვა ვადით გრძელდება. აღსანიშნავია, ისეთი ქვეყნებში, როგორებიც იტალია და ესპანეთია, საზაფხულო არდადეგები ყველაზე ხანგრძლივად გრძელდება.
ესპანეთი
ესპანეთში, ბავშვები დაახლოებით 10-12 კვირა ისვენებენ, სკოლები ჩვეულებრივ, ივნისის დასასრულს ასრულებენ სასწავლო პროცესს. ესპანეთს უმეტეს ქვეყნებთან შედარებით უფრო გრძელი საზაფხულო არდადეგები აქვს, ძირითადად იმიტომ, რომ აღდგომის დღესასწაული უფრო ხანმოკლეა.
იტალია
იტალიაში კი, ბავშვებს ყველაზე მეტი დრო, 13 კვირა აქვთ დასვენებისთვის. ესპანეთის მსგავსად, სკოლები მთავრდება ივნისში და არ იწყება სექტემბრის შუა რიცხვებამდე, რაც იმას ნიშნავს, რომ ისინი სარგებლობენ ზაფხულის სრული სამი თვით.
საფრანგეთი
საფრანგეთის საზაფხულო არდადეგები გაცილებით ნაკლებია, ვიდრე იტალიასა და ესპანეთში ფრანგული სკოლებს, როგორც წესი, 8 კვირა ისვენებენ, სწავლა სრულდება ივლისის ბოლოს და მოსწავლეები სკოლაში სექტემბრის პირველ კვირას ბრუნდებიან.
გერმანია
გერმანიაში საზაფხულო არდადეგები მხოლოდ 6 კვირა გრძელდება.
ნორვეგია
ნორვეგიაში, როგორც წესი, საზაფხულო არდადეგები 8 კვირას მოიცავს. მოსწავლეები სკოლას აგვისტოში უბრუნდებიან და ზაფხულის მხოლოდ ორ თვეს ისვენებენ.
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას