მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ აჭყვას საჯარო სკოლის პედაგოგები აქტიურად ზრუნავენ მოსწავლეებს საინტერესო, შემეცნებითი და ორიგინალური გაკვეთილები შესთავაზონ.
ამის ნათელი მაგალითია, ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის - იზა ვაჩეიშვილის, მე-10 კლასში გამართული ღია გაკვეთილი, თემაზე - „სამეფო კარის თამაშები ვეფხისტყაოსანში“.
მოსწავლეები მუშაობდნენ ჯგუფებში, თითოეული ჯგუფს ევალებოდა კონკრეტულ სამეფოზე მოეძიებინა ინფორმაცია ტექსტიდან, ემსჯელა მართვის სტილზე და შეეფასებინა მმართველთა და სამეფო კარზე მყოფი დიდგვაროვნების ქცევა.
ბავშვებმა ასევე პარალელები გაავლეს მე-12 საუკუნის საქართველოს სამეფო კარის ამბებზე, იპოვნეს მსგავსება-განსხვავება, ისაუბრეს ტექსტში წარმოდგენილ რეალობასა და გამოგონილზე. მოსწავლეებმა დავალება პრეზენტაციის სახით წარადგინეს.
სკოლაში გააზრებული აქვთ, რომ მსგავსი აქტივობები ხელს უწყობს მოსწავლეებში კომუნიკაციის, ინფორმაციის მოძიების, ანალიზისა და მსჯელობის უნარების განვითარებას.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი