სიახლეები
სკოლები

„გვჯერა, თქვენი წარმატების და ნათელი მომავლის!“- „ქართულ-ამერიკული უმაღლესი სკოლის“ ყველა აბიტურიენტი უნივერსიტეტებში წარმატებით გააგრძელებს სწავლას
12-09-2023
-
+


„ქართულ-ამერიკული უმაღლესი სკოლის“ ყველა აბიტურიენტი უნივერსიტეტებში წარმატებით გააგრძელებს სწავლას.

„ქართულ-ამერიკული უმაღლესი სკოლა“ მომავალ თაობას ხარისხიან და სიღრმისეულ განათლებას აძლევს, რაც კურსდამთავრებულთა მიღწევებზე აისახება. სკოლის კურსდამთავრებულები სასურველ უნივერსიტეტებსა და სასწავლო პროგრამებზე წარმატებით ჩაირიცხნენ. მათ შორის ისწავლიან საზღვარგარეთის უნივერსიტეტებში, ამასთან, შთამბეჭდავია კურსდამთავრებულთა რაოდენობა, რომელთაც დაფინანსება მოიპოვეს.

წელს სკოლიდან სტუდენტები გახდნენ:

  •  მარი ჭყოიძე - თავისუფალი უნივერსიტეტი, საერთაშორისო ურთიერთობები, 100%-იანი დაფინანსება;
  •  ზუკა კეკელიძე - თავისუფალი უნივერსიტეტი, ელექტრო და კომპიუტერული ინჟინერია, 100%-იანი გრანტი;
  •  ნინი ტურაშვილი - თავისუფალი უნივერსიტეტი, მართვა და საზოგდოებრივი მეცნიერებები, 100%-იანი დაფინანსება;
  • რევი დემეტრაშვილი - IE University, Bachelor in economics, 100%-იანი დაფინანსება;
  • მარიამ ბაქარაშვილი - თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი, დიპლომირებული მედიკოსი, 100%-იანი გრანტი.
  • მარიამ ანასაშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი, არქიტექტურა(ინგლისურენოვანი) 100%-იანი დაფინასება;
  • ლუკა ზვიადაური - თავისუფალი უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირება, 100%-იანი დაფინანსება;
  • დაჩი სოხაძე - ნიდერლანდები, ფონტის უნივერსიტეტი, გამოყენებითი მეცნიერებები, 90%-იანი დაფინასება;
  • ალავიძე ნენე - გერმანია, ქალაქი ბრემენი - Constructor university - ფაკულტეტი -Idustrial engineering and management 80 %-იანი დაფინანსება;
  • მარიტა დათიაშვილი - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ეკონომიკის საერთაშორისო სკოლა - ეკონომიკა ინგლისურენოვანი) ISET გრანტი-70 %;
  • ნატალია ჯაფარიძე - კავკასიის უნივერსიტეტი, საერთაშორისო ურთიერთობები;
  •  სალომე ბერიძე - თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკის საერთაშორისო სკოლა, ISET, ეკონომიკა, 70%-იანი გრანტი;
  • მარიამ სამუშია - კავკასიის უნივერსიტეტი, საერთაშორისო ურთიერთობები, 70%-იანი დაფინანსება;
  • ალექსანდრე ოდიკაძე - დავით ტვილდიანის სამედიცინო უნივერსიტეტი, დიპლომირებული მედიკოსი, გრანტი -70%;
  • გიორგი ფეიქრიშვილი - თავისუფალი უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირება (ESM), 70%-იანი დაფინანსება.
  • მილა სარქისოვა -  კავკასიის უნივერსიტეტი, დიპლომატია და საერთაშორისო ურთიერთობები ინგლისურენოვანი, 70% -იანი დაფინანსება;
  • ლუკა​ ადვაძე - ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - სამართალი, 70%-იანი გრანტი;
  • გიორგი ოკუჯავა -  პეტრე შოთაძის სახელობის თბილისის სამედიცინო აკადემია ფაკულტეტი- სამკურნალო საქმე- 70%-იანი დაფინანსება;
  • საბა ურიდია - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - სამართალი 70%-იანი დაფინანსება;
  • დეა ფირცხალავა - კავკასიის უნივერსიტეტი - დიპლომატია და საერთაშორისო ურთიერთობები (ინგლისურენოვანი) ,70 %-იანი გრანტი;
  • თორნიკე ჭყოიძე - ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტი -კომპიუტერული მეცნიერება, 70%-იანი გრანტი;
  • ანასტასია ცერცვაძე - ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - საერთაშორისო სამართალი, 50%-იანი დაფინანსება. 
  • ალექსანდრე ცერცვაძე - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, სამოქალაქო ინჟინერია, 50%-იანი დაფინანსება. 
  • დათა გოგრიჭიანი - აგრარული უნივერსიტეტი - აგრონომია, 50%-იანი გრანტი;
  • ლიზა ჯიქურაძე - დავით ტვილდიანის სამედიცინო უნივერსიტეტი, დიპლომირებული მედიკოსი, 50 %-იანი გრანტი;
  • ნიკოლოზ მურაჩაშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი - კომპიუტერული მეცნიერება - დაფინანსება 50%;
  • ალექსანდრე კობიაშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი - საერთაშორისო ურთიერთობები - 50%-იანი გრანტი;
  • ანა ფერაძე - კავკასიის უნივერსიტეტი - ბიზნესი, 50%-იანი დაფინანსება;
  • სოფო ბოჭორიძე - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - ფსიქოლოგია,  გრანტი - 50%;
  • ნია ჯიქია - კავკასიის უნივერსიტეტი, ფსიქოლოგია (ინგლისურენოვანი) 50%-იანი დაფინანსება;
  • ნიკა ბაჩილავა - ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - სამართალი, დაფინასება - 50%;
  • საბა პავლიაშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირება (ინგლისურენოვანი), 50%-იანი დაფინანსება;
  • ხატია ყაფლანიშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი, მასპინძლობის მენეჯმენტი ერთობლივი გაცვლითი პროგრამა, 50%-იანი დაფინანსება;
  • მარიამ ბლუაშვილი - სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი, სამოქალაქო ინჟინერია (ინგლისურენოვანი), გრანტი - 50%;
  • ანა ფაცინაშვილი - თავისუფალი უნივერსიტეტი ESM, 50%-იანი დაფინანსება;
  • მერაბ გაბუნია - დავით აღმაშენებელის სახელობის საქართველოს ეროვნული თავდაცვის აკადემია ფაკულტეტი - თავდაცვა და უსაფრთხოება, 50%-იანი დაფინანსება;
  • ბარბარე ბიჩინაშვილი - ლიტვა, ქალაქი - ვილნიუსი ISM University of Management and Economics ფაკულტეტი - Economics and Data Analytics, 20%-იანი დაფინანსება;
  • ხატია ხატიაშვილი - ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი  -პროგრამირება, 50%-იანი დაფინანსება;
  • ნია დიასამიძე - საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი (ჯიპა) აუდიო-ვიზუალური და მედია ხელოვნება;
  • სეხნე გოგრიჭიანი - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი, მშენებლობა;
  • სალომე ალადაშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი, ბიზნეს ადმინისტრირება;
  • თათული ჯაშიაშვილი - საქართველოს უნივერსიტეტი, სამართალმცოდნეობა;
  • ლუკა ბაჩილავა - ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - სამართალი;
  • დაჩი დიასამიძე - ბათუმის ნავიგაციის სასწავლო უნივერსიტეტი - საზღვაო ნავიგაცია (ინგლისურენოვანი);
  • მარიამ მურაჩაშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი, ფსიქოლოგია (ინგლისურენოვანი);
  • თინათინ გედეხაური - კავკასიის უნივერსიტეტი, ფსიქოლოგია;
  • თეიმურაზ ალბექიონი - კავკასიის უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირება (ინგლისურენოვანი);
  • ნიკოლოზ ლორია - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საერთაშორისო ურთიერთობები;
  • მარიამ ბარდაქ - კავკასიის უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირება (ინგლისურენოვანი);
  • თორნიკე ტუღუში - კავკასიის უნივერსიტეტი, ბიზნესის ადმინისტრირება (ინგლისურენოვანი);
  • თათა ხაჟომია - კავკასიის უნივერსიტეტი, გრაფიკული დიზაინი;
  • მიხეილ ჯიღაური - ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი, ბიზნეს ადმინისტრირება;
  • ლუკა მგელაძე - სოხუმის უნივერსიტეტი, კომპიუტერული ტექნოლოგია;
  • საბა გუგუშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი, კომპიუტერული მეცნიერება;
  • ლადო ნიკოლაიშვილი - ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი -  სტომატოლოგია;
  • ლაშა რაზმაძე - კავკასიის უნივერსიტეტი, საჯარო მმართველობა;
  • ნიკა სიმოევი - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი - ბიზნესის ადმინისტრირება;
  • მათე სიმონიშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი - სამართალი;
  • ხატია ხატიაშვილი - ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი -პროგრამირება, 50%-იანი გრანტი;
  • დავით ღვინიაშვილი - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი;

სკოლაში კურსდამთავრებულთა წარმატება ახარებთ. დირექცია და პედაგოგები ახალგაზრდებს ბედნიერ და წარმატებულ მომავალს უსურვებენ. 

„ქართულ-ამერიკული უმაღლესი სკოლა გილოცავთ ცხოვრების ახალი ეტაპის წარმატებულ დასაწყისს!გვჯერა თქვენი წარმატებების და ნათელი მომავლის!“,- ვკითხულობთ სკოლის გავრცელებულ წერილში. 


კომენტარები


ეტალონი
ღონისძიების შედეგად გამოვლინდება, 2024 წლის ონის „ეტალონი გუნდი“
გამარჯვებულის ტიტულისთვის ერთმანეთს ახალქალაქის 44 სკოლის გუნდი ეჯიბრებოდა
2024 წლის „ახალქალაქის ეტალონი გუნდის“ წოდებისთვის ერთმანეთს 47 გუნდი ეჯიბრება
სიახლეები
4 ცვლილება ისტორიის გამოცდაზე - რა უნდა გაითვალისწინონ აბიტურიენტებმა
ღონისძიების შედეგად გამოვლინდება, 2024 წლის ონის „ეტალონი გუნდი“
აბიტურიენტები 3 საგამოცდო საგნის შესახებ დეტალურ ინფორმაციას მიირებენ - naec
„დმანისში ჩვენი სკოლა პირველია, რომელსაც ავტორიზაცია გავლილი აქვს, რაც ძალიან საამაყოა ჩემთვის“
კლასები, სადაც ნიშანი არ იწერება - ორი პირობა, რომელსაც პედაგოგის განმავითარებელი კომენტარი უნდა აკმაყოფილებდეს
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
„ჩვენ ვისაუბრეთ შექსპირზე!“, - სკოლაში უდიდესი ხელოვანის ბიოგრაფია და შემოქმედება გააცოცხლეს
სკოლაში მადლობას უხდიან საბუნებისმეტყველო კათედრას და მის მასწავლებლებს ირინა კუტალაძეს, ნინო სარიშვილს გაწეული მუშაობისათვის
საინტერესო
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
მასწავლებლების ემოციები ხშირად მოსწავლეებზეა დამოკიდებული. მაგალითად, პედაგოგები, რომლებიც თავიანთი მოსწავლეებით ამაყობენ, შეიძლება მეტად თავდაჯერებულები, აჟიტირებულები, აქტიურები იყვნენ
სიახლეები
საზოგადოება