მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
უფრო მეტიც: თავად ფაქტი, რომ მაგიდაზე ტელეფონი დევს, ყურადღებას გვიფანტავს. მაგალითად, ტეხასის უნივერსიტეტში ექსპერიმენტი ჩაატარეს. სასწავლო ტესტირების დროს სტუნდენტთა ნაწილს მაგიდაზე სმარტფონები ელაგათ, სხვებმა კი ტელეფონები აუდიტორიაში შესვლის წინ დატოვეს. ტესტებს უკეთ გაუმკლავდნენ, ისინი ვინც აუდიტორიაში სმარტფონის გარეშე შევიდნენ.
ყველაფრის „დაგუგვლის“ ჩვევა კრეატიულ აზროვნებას თიშავს
კვლევები აჩვენებს, რომ ის, ვინც ყოველდღიურ ცხოვრებაში ინფორმაციის მისაღებად „გუგლზეა“ დამოკიდებული, სუსტ ანალიტიკურ უნარებს ავლენს.
ტექნოლოგიები დამოკიდებულებას იწვევს
სიამოვნების განცდა დაკავშირებულია დოფამინის გამომუშავებასთან - მას, ასევე, ბედნიერების ჰორმონს უწოდებენ. მაგალითად, პოსტის თუ ფოტოების მოწონებები, სასიამოვნო კომენტარები დოფამინის გამომუშავებას იწვევს. ამიტომ სოციალური ქსელების მარტივად დავიწყება რთულია, რადგან ტვინი სიამოვნებას სწორედ აღნიშნულ საგანს უკავშირებს. სწორედ ეს აიძულებთ ადამიანებს კვლავ აიღონ ხელში სმარტფონი, მოზარდებმა კი ხშირად „შეისვენონ“ მეცადინეობისას.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი