| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

2023 წლის ეროვნული გამოცდების მეორე სესიაზე აბიტურიენტები 14:00 საათზე გამოცხადდნენ და პირველმა აპლიკანტებმა უკვე დატოვეს საგამოცდო სივრცე.
„ავთანდილი-ტარიელი“, „როსტომ ერისთავი“... „რედაქტირებაში მძიმეები ჩავამატე“ - რა წერეს აპლიკანტებმა ქართულის გამოცდაზე
რა საკითხები შეხვდათ გამოცდაზე? - etaloni.ge-ს კითხვაზე განმარტეს, რომ თემა „დიდოსტატის მარჯვენადან“ შეხვდათ, არაპროგრამულიდან კი - ანა კლანდაძის ლექსი; რაც შეეხება რედაქტირებას, დეტალები არ ახსოვთ, თუმცა ზოგ სიტყვას ასო აკლდა და ზოგან სასვენი ნიშნები იყო გასასწორებელი. ტესტის სირთულეს რაც შეეხება, აპლიკანტების თქმით, მაინცდამაინც რთული არ ყოფილა, თუმცა მარტივსაც ვერ უწოდებენ;
რადიკალურად განსხვავებული პასუხი ჰქონდა აპლიკანტების მეორე ნაწილს - გვითხრეს, რომ წერეს „შუშანიკის წამება“ - ადამიანები განსაცდელში მარტო რომ რჩებიან და არაპროგრამულიდან იყო ბესიკ ხარანაულის „კარტოფილის ამოღება“...
ასე გაგრძელდა ქართული ენის გამოცდის მეორე სესია - ზოგი შუშანიკს წერდა და ზოგი დიდოსტატს... საბოლოოდ, ვინ რა და როგორ დაწერა, უახლოეს მომავალში გავიგებთ, მანამდე კი აპლიკანტების კომენტარებს უცვლელად გთვაზობთ:
„შუშანიკი შემხვდა, რედაქტირება კი ხიდების მშენელობაზე იყო… მარტივი იყო , კარგად დავწერე… კარგი მოლოდინები მაქვს“;
„თემა იყო, ღირსეული ადამიანები განსაცდელში მარტო რომ რჩებიან. ტექსტი შუშანიკზე იყო. ტექსტის რედაქტირებაში პუნქტუაციური შეცდომები იყო, სტილისტური ხარვეზი არ შემხვედრია. ვფიქრობ, თავი კარგად გავართვი“.
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
ღონისძიების ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური მომენტი თოვლის ბაბუის გამოჩენა გახდა
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას