| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

სავანეთის საჯარო სკოლის მე-7 კლასში ისტორიაში ინტეგრირებული გაკვეთილი ჩატარდა.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, მიუხედავად ენის ბარიერისა, ისტორიის პედაგოგმა ამაია ფატულაევამ გაკვეთილი ნაწილობრივ ქართულად ჩაატარა. სასწავლო პროცესი თანამედროვე სტანდარტებს შეესაბამებოდა.
მოსწავლეებმა პრეზენტაცია ქართულად წარადგინეს, მედიარესურსზე ნანახი მასალა ახსნეს, ისტორიული მოვლენები შეაფასეს და პარალელი გაავლეს თანამედროვეობასთან.
სკოლის წარმომადგენელი დასძენს, რომ პედაგოგის მიერ პერიოდულად აზერბაიჯანულად დასმულ კითხვებს მოსწავლეები ქართულად პასუხობდნენ, რაც სკოლისთვის დიდ პროგრესს წარმოადგენს.
„პედაგოგები ცდილობენ დაეუფლონ სახელმწიფო ენას, გაიუმჯობესონ პედაგოგიური პრაქტიკა, გაზარდონ მოსწავლეთა ინტერესი და აამაღლონ მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლის ხარისხი“,- აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“