| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

მოსწავლეთა ცოდნისა და გაგება-გააზრების დასადგენად სხვადასხვა საშუალება არსებობს, მათგან მარტივი და ეფექტურია ე.წ. დაუსრულებელი წინადადებები.
ამგვარი დავალება, გარდა იმისა, რომ ხელს უწყობს კრიტიკული აზროვნების განვითარებას, მოსწავლეებს ეხმარება, მოკლედ გადმოსცენ სათქმელი ისე, რომ გააცნობიერონ, რა არის მნიშვნელოვანი ინფორმაცია და რაზე უნდა გააკეთონ აქცენტი.
წერითი სამუშაო „დაუსრულებელი წინადადებები“ მასწავლებელს დაეხმარება იმ მოსწავლეებთან მუშაობაში, რომლებსაც სათქმელის ზეპირად გამოხატვა უჭირთ და მისი წერილობით გადმოცემა ურჩევნიათ.
როგორ და რა ფორმით გამოვიყენოთ დაუსრულებელი წინადადებები?
პედაგოგი სთავაზობს მოსწავლეებს, დაასრულონ წინადადებები. შერჩეული წინადადებების დასრულების მიზანი უნდა იყოს მოსწავლის ცოდნის, გაგება-გააზრების დონის შეფასება. მასწავლებელს ამგვარი წინადადებებით შეუძლია, დაადგინოს მოსწავლის ინტერესები და საჭიროებებიც.
დაუსრულებელი წინადადებების გამოყენება შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს, როდესაც მიზნიდან გამომდინარე რაიმეს დადგენა გსურთ.
დაუსრულებელი წინადადებები შეიძლება იყოს ამგვარი:
წაკითხულ ტექსტში ყველაზე მნიშვნელოვანია ის, რომ...
ტბასა და ზღვას შორის განსხვავება ისაა, რომ...
სასვენ ნიშნებს ვიყენებთ იმიტომ, რომ...
მომწონს/არ მომწონს მთავარი პერსონაჟი, რადგან...
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ გავიგე, რომ...
ამ საკითხზე მე ვფიქრობ, რომ...
ჩემთვის გაუგებარია ის, რომ..
საკითხი, რომელიც ვერ გავიგე, არის...
თემის შესწავლისას ყველაზე კარგად დამამახსოვრდა...
საკითხის შესწავლისას ჩემთვის სიახლე იყო ის, რომ...
საგნის უკეთესად შესწავლაში დამეხმარებოდა....
„ეტალონის“ ინგლისური ენის ოლიმპიადა პირველად ტარდება
ვაუჩერული და საგრანტო დაფინანსება აღარ იქნება მომავალი წლიდან
სასკოლო ფორმების თანხას მშობლები გადაიხდიან - „დაახლოებით გავიანგარიშეთ, ერთი კომპლექტი რა დაჯდება...“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს სიღნაღის მუნიციპალიტეტის სოფელ საქობოს საჯარო სკოლის დირექტორი დოდო ბეგიაშვილი პასუხობს
რეგისტრაცია შეუძლიათ ამავე სკოლის V-XII კლასის მოსწავლეებს
მსგავს აქტივობებს მნიშვნელოვანი როლი აქვს სასწავლო პროცესში, რადგან მოსწავლეები ცოდნას არა მხოლოდ ეუფლებიან, არამედ პრაქტიკულად იყენებენ და თავიანთი ნაშრომის პრეზენტირებასაც სწავლობენ
გამორჩეული ათეულების შესახებ გაიგზავნება წარმატების დამადასტურებელი საინფორმაციო წერილები