მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ყველა მოსწავლე პედაგოგს თანაბარი ინტერესით არ უსმენს, ზოგიერთს სასწავლ მასალაზე კონცენტრირება უჭირს და უძნელდება მასწავლებლის მოსმენა, ზოგიერთს კი გაკვეთილზე განხილული მნიშვნელოვანი საკითხები ყურადღების მიღმა რჩება. როგორ შეიძლება მოიქცეს ასეთ დროს მასწავლებელი?
პედაგოგმა სასწავლო პროცესში შესაბამისი სტრატეგიებით უნდა შეარჩიოს. თუ მასწავლებელს სურს, რომ ყველა მოსწავლე ყურადღებით უსმენდეს და გაკვეთილზე განხილულმა საკითხებმა თითოეულზე შთაბეჭდილება მოახდინოს, პედაგოგმა მოსწავლეებთან სწავლების სხვადასხვა მეთოდი უნდა გამოიყენოს. შეარჩიეთ სტრატეგიები, რომლებიც: ხელს უწყობს მოსწავლეს ყურადღების მობილიზებაში, ააქტიურებს ბავშვის გონებაში არსებულ ცოდნას, ავითარებს კრიტიკულ აზროვნებას; ამაღლებს მოტივაციას; ავითარებს წერით უნარ-ჩვევებსა და კითხვის დასმის უნარ-ჩვევას; მოსწავლეს ეხმარება გააზრებაში, რა ისწავლა მან ამ მასალის დამუშავებით; მიუთითებს რა არის მნიშვნელოვანი მოცემულ მასალაში და ა.შ.
სტრატეგიები და აქტივობები პედაგოგმა გაკვეთილის თემის შესაბამისად უნდა დაგეგმოს.
საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეები ინტერესით და ყურადღებით მოგისმენენ, თუ გამოიყენებთ შემდეგ სტრატეგიებს: „ვიცი - მინდა ვიცოდე - გავიგე“, „კორნელის გრაფა“, სააზროვნო სქემები, „სტრატეგია 3,2,1“ და ა.შ
იხილეთ ასევე: „ვიცი - მინდა ვიცოდე - გავიგე“ - როგორ უნდა გამოიყენოთ სტრატეგია ეფექტურად?
ეფექტური სტრატეგია 3, 2, 1 - რას ნიშნავს ეს მეთოდი და როდის უნდა გამოიყენოთ?
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ხელფასი 400 ლარამდე გაიზრდება - ვის შეეხება საკანონმდებლო ცვლილება
იცით რამდენი სასვენი ნიშანანი არსებობს? - გრაფიკული გამოსახულების მიხედვით სასვენი ნიშნები სამი სახისაა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა