| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

„ვიცი - მინდა ვიცოდე - გავიგე“ - ესაა სწავლების მეთოდი, რომელიც ყურადღების კონცეტრირებას უწყობს ხელს, ასევე ააქტიურებს მოსწავლის წინარე ცოდნას და მასალის გააზრებას უწყობს ხელს.
სტრატეგიის უპირატესობა ისაა, რომ ის ეხმარება მოსწავლეს გაიაზროს, რა არის მნიშვნელოვანი შესასწავლ მასალაში, ასევე მიუთითებს, რა იცოდა და რა ისწავლა ამ მასალის დამუშავებით.
როგორ უნდა გამოიყენოს მასწავლებელმა სტრატეგია „ვიცი - მინდა ვიცოდე - გავიგე“?
მასწავლებელი დაფაზე ხაზავს სამსვეტიან ცხრილს, სადაც პირველ სვეტში წერია „ვიცი“, მეორეში - „მინდა ვიცოდე“, მესამეში კი - „გავიგე“. შესაძლებელია ამგვარი ცხრილი პედაგოგმა მოსწავლეებს ინდივიდუალურადაც დაურიგოს. შემდეგ პედაგოგი ავალებს თითოეულ მოსწავლეს, რომ ტექსტის წაკითხვამდე, მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით, შეავსოს პირველი და მეორე გრაფა, ტექსტის წაკითხვის შემდეგ კი - მესამე.
კითხვები, რომლებსაც სტრატეგიის გამოყენებისას ვსვამთ, შემდეგია:
ტექსტის კითხვის დასრულების შემდეგ კი ვეკითხებით მოსწავლეებს:
პირველი და მეორე სვეტის ინფორმაციის განხილვის შემდეგ შესაძლოა, გაიმართოს დისკუსია :
ინგლისური ენის ოლიმპიადა 2-3 დეკემბერს გაიმართა
დამამთავრებელ კლასში ორი სახის ატესტატი იქნება - რეფორმის დეტალები
რას ნიშნავს პოზიტიური სასწავლო გარემო და რა უნარებს ავითარებს მოსწავლეებში - ინფორმაცია პედაგოგებისთვის
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს სიღნაღის მუნიციპალიტეტის სოფელ საქობოს საჯარო სკოლის დირექტორი დოდო ბეგიაშვილი პასუხობს
პროექტი საინტერესოდ წარიმართა და მოსწავლეებს მართლაც ზღაპრული მოგზაურობა შესთავაზა
რა გავლენას ახდენს ChatGPT მოსწავლეებსა და სწავლაზე? - საინტერესო კვლევა