| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

„ვიცი - მინდა ვიცოდე - გავიგე“ - ესაა სწავლების მეთოდი, რომელიც ყურადღების კონცეტრირებას უწყობს ხელს, ასევე ააქტიურებს მოსწავლის წინარე ცოდნას და მასალის გააზრებას უწყობს ხელს.
სტრატეგიის უპირატესობა ისაა, რომ ის ეხმარება მოსწავლეს გაიაზროს, რა არის მნიშვნელოვანი შესასწავლ მასალაში, ასევე მიუთითებს, რა იცოდა და რა ისწავლა ამ მასალის დამუშავებით.
როგორ უნდა გამოიყენოს მასწავლებელმა სტრატეგია „ვიცი - მინდა ვიცოდე - გავიგე“?
მასწავლებელი დაფაზე ხაზავს სამსვეტიან ცხრილს, სადაც პირველ სვეტში წერია „ვიცი“, მეორეში - „მინდა ვიცოდე“, მესამეში კი - „გავიგე“. შესაძლებელია ამგვარი ცხრილი პედაგოგმა მოსწავლეებს ინდივიდუალურადაც დაურიგოს. შემდეგ პედაგოგი ავალებს თითოეულ მოსწავლეს, რომ ტექსტის წაკითხვამდე, მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით, შეავსოს პირველი და მეორე გრაფა, ტექსტის წაკითხვის შემდეგ კი - მესამე.
კითხვები, რომლებსაც სტრატეგიის გამოყენებისას ვსვამთ, შემდეგია:
ტექსტის კითხვის დასრულების შემდეგ კი ვეკითხებით მოსწავლეებს:
პირველი და მეორე სვეტის ინფორმაციის განხილვის შემდეგ შესაძლოა, გაიმართოს დისკუსია :
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საჯარო სკოლის დირექტორებმა ანგარიში 10 დეკემბრამდე უნდა წარადგინონ - დეტალური ინფორმაცია ხელმძღვანელებისთვის
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ვანის მუნიციპალიტეტის სოფელ სალხინოს საჯარო სკოლაში დირექტორი რიმა მელია პასუხობს
მაშ ასე, რა უნდა ვიცოდეთ 2026 წლის მთავარი სიმბოლოს შესახებ?