მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ვიცი - მინდა ვიცოდე - გავიგე“ - ესაა სწავლების მეთოდი, რომელიც ყურადღების კონცეტრირებას უწყობს ხელს, ასევე ააქტიურებს მოსწავლის წინარე ცოდნას და მასალის გააზრებას უწყობს ხელს.
სტრატეგიის უპირატესობა ისაა, რომ ის ეხმარება მოსწავლეს გაიაზროს, რა არის მნიშვნელოვანი შესასწავლ მასალაში, ასევე მიუთითებს, რა იცოდა და რა ისწავლა ამ მასალის დამუშავებით.
როგორ უნდა გამოიყენოს მასწავლებელმა სტრატეგია „ვიცი - მინდა ვიცოდე - გავიგე“?
მასწავლებელი დაფაზე ხაზავს სამსვეტიან ცხრილს, სადაც პირველ სვეტში წერია „ვიცი“, მეორეში - „მინდა ვიცოდე“, მესამეში კი - „გავიგე“. შესაძლებელია ამგვარი ცხრილი პედაგოგმა მოსწავლეებს ინდივიდუალურადაც დაურიგოს. შემდეგ პედაგოგი ავალებს თითოეულ მოსწავლეს, რომ ტექსტის წაკითხვამდე, მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით, შეავსოს პირველი და მეორე გრაფა, ტექსტის წაკითხვის შემდეგ კი - მესამე.
კითხვები, რომლებსაც სტრატეგიის გამოყენებისას ვსვამთ, შემდეგია:
ტექსტის კითხვის დასრულების შემდეგ კი ვეკითხებით მოსწავლეებს:
პირველი და მეორე სვეტის ინფორმაციის განხილვის შემდეგ შესაძლოა, გაიმართოს დისკუსია :
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ხელფასი 400 ლარამდე გაიზრდება - ვის შეეხება საკანონმდებლო ცვლილება
იცით რამდენი სასვენი ნიშანანი არსებობს? - გრაფიკული გამოსახულების მიხედვით სასვენი ნიშნები სამი სახისაა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა