სიახლეები
სიახლეები

კომპლექსური დავალების დიფერენცირება და ინტეგრირება - განმარტება ესგ-დან
20-09-2022
-
+


სასწავლო წლის დაწყებასთან ერთად, აქტუალური გახდა კომპლექსური დავალების დეტალები Etaloni.ge რამდენიმე განმარტებას გთავაზობთ საშუალო საფეხურის ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.

კომპლექსურ დავალებებზე დაფუძნებით მარტივად უნდა მოხდეს საშუალო საფეხურისთვის ისეთი მიდგომების პრაქტიკული რეალიზება, როგორებიცაა:

დიფერენცირება - კომპლექსური დავალება მასწავლებელს საშუალებას აძლევს ინდივიდუალურად მიუდგეს მოსწავლეს. მთელი კლასი შესაძლოა ერთსა და იმავე საგნობრივ საკითხზე მუშაობდეს, მაგრამ ასრულებდეს სხვადასხვა კომპლექსურ დავალებას ინდივიდუალური საჭიროებების მიხედვით.

ინტეგრირება - კომპლექსური დავალება სხვადასხვა საგნების ინტეგრირებული სწავლების შესაძლებლობასაც იძლევა. კერძოდ, შესაძლებელია კომპლექსური დავალებისთვის შერჩეულ იქნას სხვადასხვა საგნის სამიზნე ცნებები. ეს, უპირველეს ყოვლისა,  მომიჯნავე საგნებს ეხება (მაგალითად, STEM საგნებს), თუმცა, სხვადასხვა საგნობრივი ჯგუფის დისციპლინებთან მიმართებითაც შეიძლება იქნას გამოყენებული.

მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით, ინტეგრირება ასევე შესაძლებელია მოხდეს სამიზნე ცნებების და საკითხების დონეზე. სწორედ ეს მიდგომაა გამოყენებული საბუნებისმეტყველო და საზოგადოებრივი მეცნიერებების სავალდებულო ინტეგრირებულ კურსებში.

ტექნოლოგიების მიზნობრივი გამოყენება - კომპლექსური დავალებები და მათთან დაკავშირებული საკლასო ოთახის მენეჯმენტი მასწავლებლებს უბიძგებს ტექნოლოგიების აქტიური გამოყენებისკენაც. მათი მეშვეობით იკვეთება საჭიროებები, რომლებიც მასწავლებელს უტყუარად აჩვენებს ციფრული პლატფორმებისა და რესურსების დიდ მნიშვნელობას.


კომენტარები


ეტალონი

მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება

2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება

„დიდი მადლობა „ეტალონს“ ამ ახალი და ძალიან საინტერესო პროექტისთვის“

„ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი დაიწყო - ოლიმპიადები სამ საგანში იმართება

ონლაინ ჩემპიონატში II-XI კლასების მოსწავლეებს შეეძლებათ მონაწილეობა

სიახლეები

„დაგვიმატეთ 2 ქულა - კითხვები არასწორია, შეცდომაა თარგმანში... აღიარეთ შეცდომა!“ - აბიტურიენტების ნაწილი NAEC-ს მიმართავს  

განათლების სამინისტროს კიდევ ერთი სსიპ-ი, რომელიც შესაძლოა გაუქმდეს, „ემისია“(?)

„მე-3 ვარიანტი რთულად უნდა გამოცხადდეს... საშინელი 35 ქულიანი იყო“ - ისტორიის გამოცდის მე-3 სესიიდან გამოსული აპლიკანტების შეფასებები

პედაგოგების 20 პროცენტზე მეტი მათემატიკის გამოცდაზე არ გამოცხადდა - 4-მა აბიტურიენტმა დაიგვიანა

მასწავლებელთა გამოცდაზე გამოყენებული კიდევ ერთი საგნის ტესტი გამოქვეყნდა

პიროვნება

„ნუთუ, ჩვენ ფრენა შეგვეძლება?” - ახალაბასთუმნის საჯარო სკოლის პედაგოგი ანა ჩხეტია მოსწავლის მიერ დასმულ სახალისო კითხვებს იხსენებს

„მოსწავლეების მეხსიერებაში, ყველაზე დიდხანს  შემოქმედებითი გაკვეთილი რჩება“ - დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ნატო ნანავა

„მოსწავლის მეხსიერებაში, უფრო დიდხანს რჩება ის გაკვეთილები, რომელიც მისთვის საინტერესო და შთამბეჭდავია“

„მხიარული მომენტია როცა ყველა ცდილობს ჩანთებიდან თავიანთი „ძვირფასი ნივთების“ მაგიდაზე დალაგებას“

სკოლები

მოსწავლეები პირველ მასწავლებელს გამოემშვიდობნენ და შრომისა და ამაგისთვის მადლობა გადაუხადეს

საინტერესო

ევროპის ქვეყნების უმეტესობაში მშობლიურ ენაზე სწავლა უფასოა

თუ ძებნას ივლისში ან აგვისტოს პირველ ნახევარში დაიწყებთ, არჩევანი უფრო ფართო იქნება

პროგრამა მომავალი პირველკლასელებისთვის გათვლილია ივლისისა და აგვისტოს თვეებზე და მორგებულია იმგვარად, რომ საზაფხულო დასვენების გეგმების ცვლილების გარეშე, ოჯახის წევრების ჩართულობით, შეძლოს

სიახლეები
საზოგადოება