მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოში სასწავლო პროცესი გაუმჯობესებული ეპიდემიოლოგიური ვითარების ფონზე განახლდა, ამიტომ წელს სასწავლო წლის დაწყება განსაკუთრებით საზეიმოა.
ქარელის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბერძენაულის საჯარო სკოლის დირექციამ ახალი სასწავლო წლის დაწყებასთან დაკავშირებით, მოსწავლეებს განსაკუთრებული დახვედრა მოუწყო.
სკოლის დირექტორმა, ივანე გისმა მოსწავლეებს სწავლის დაწყება მიულოცა და წარმატებული წელი უსურვა. პირველკლასელებს საზეიმოდ გადაეცათ, მათთვის განკუთვნილი სახელმძღვანელოები და კომპიუტერები. საქართველოს სახელმწიფო ჰიმნის თანხლებით აღიმართა სახელმწიფო დროშა.
სწავლის პირველმა დღემ მოსწავლეებსა და დამსწრე საზოგადოებაზე დიდი შთაბეჭდილება დატოვა. მოსწავლეებმა სასწავლო პროცესი ამაღლებული განწყობით დაიწყეს.
სკოლის დირექცია სწავლის დაწყებას სასკოლო საზოგადოებას კიდევ ერთხელ ულოცავს.
„ბერძენაულის საჯარო სკოლა ულოცავს მოსწავლეებს, მშობლებს და მასწავლებლებს ახალი 2022-2023 სასწავლო წლის დაწყებას. უსურვებს წარმატებულ და ნაყოფიერ სასწავლო წელს“,- ვკითხულობთ მისალოც წერილში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი