მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მოქნილობა
იმისათვის, რომ იყოთ საბავშვო ბაღის მასწავლებელი, უნდა იყოთ მოქნილი. ბავშვების განწყობა პირველ რიგში იცვლება იმის მიხედვით, თუ რა ხდება კლასში. ასე რომ, ძალიან ყურადღებიანი უნდა იყოს მათი განწყობის მიმართ და შეძლოთ მათი ჩართულობის შენარჩუნება. ხანდახან, ჯგუფი შეიძლება გაივსოს ბავშვებით, რომლებიც მზად არიან სწავლისთვის, მაგრამ მომდევნო რამდენიმე წუთში შეიძლება ყველაფერი შეიცვალოს - ყველამ მოიწყინოს ძილიც კი მოერიოთ. ასეთ შემთხვევებში მასწავლებელი უნდა იყოს მოქნილი და შეცვალოს საკლასო ინსტრუქცია. მაგალითად თუ გაკვეთილის გამართვას ეზოში გეგმავდით და უცებ წვიმა წამოვიდა, უნდა შეძლოთ სწარაფად გადაწყობა, სწორედ ეს განსაზღვრავსმოქნილობის ხარისხს.
კრეატიულობა
ბავშვებთან ურთიერთობა მასწავლებლის მხრიდან შემოქმედებით უნარებს მოითხოვს. სკოლამდელი ასაკის ბავშვები ძალიან მოუთმენლები არიან, უჭირთ დიდხანს კონცენტრირება და შეიძლება მოიწყინონ. მასწავლებელმა უნდა უზრუნველყოს, რომ ბავშვები მხიარულობდნენ. კრეატიულ მასწავლებელს შეუძლია შემოიტანოს ინოვაციური იდეები, რომლებშიც ბავშვები მარტივად ჩაერთვებიან.მას უნდა შეეძლოს ხელმისაწვდომი რესურსების გამოყენება, კრეატიულობა ასევე ეხმარება საბავშვო ბაღის მასწავლებელს გაიგოს, როდის შეცვალოს თემა ან საგანი ბავშვების განწყობის მიხედვით.მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
რა ფუნქცია ექნება და რას გააკეთებს სკოლებისთვის რეგიონული განვითარების სამინისტრო
„საქართველოს მოსახლეობის უდიდესი ნაწილი არ არის ორიენტირებული იმაზე, მათმა შვილებმა სწავლა გააგრძელონ ევროპულ უნივერსიტეტებში საბაკალავრო დონეზე“...
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
შემოდგომის დღესასწაულები სასკოლო გარემოს ჯადოსნურ ელფერს სძენს და მოსწავლეებიც დიდი ენთუზიაზმით იქცევიან ხოლმე ამ დღე-სასწაულების შემოქმედებად
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“