მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გენო ადამიას სახელობის სენაკის N1 საჯარო სკოლის მე-2დ კლასში ჩატარდა ინტელექტუალური შეჯიბრი ,,კლასის ყველაზე ჭკვიანი მოსწავლის“ გამოსავლენად. კლასის პედაგოგია: შორენა ნოდია.
შეჯიბრი ჩატარდა ორ ტურად, სადაც გამოვლინდა 7 ფინალისტი, რომლებმაც გარკვეული აქტივობის სწრაფად და სწორად შესრულებით მოიპოვეს კატეგორიების არჩევის თანმიმდევრობა და შეეცადნენ 1 წთ-ის განმავლობაში კითხვებზე, რაც შეიძლება მეტი სწორი პასუხი დაეგროვებინათ.
ფინალში გავიდნენ: ბ.ხვიჩია, ა. გოგია, ნ. თორდინავა, ს. თურქია, ქ. ლაშქარავა, ლაზარე და ლუკა ონერები.
1 ადგილი დაიკავა ლუკა ონერმა, მე-2 ადგილს ლაზარე ონერი დასჯერდა, ხოლო მე-3 ადგილი ანრი გოგიას ერგო.
„სკოლის ადმინისტრაციამ და ჟიურის წევრებმა: მ. დგებუაძემ, ი. ხუნწარიამ, მ. ადამიამ, ს. შურღაიამ და მ. ნაჭყებიამ თითოეული მონაწილე დააჯილდოვა სიგელებით, ხოლო გამარჯვებულები ფასიანი საჩუქრებით, წიგნებით და დიპლომებით.
1 ადგილზე გასულ ლუკა ონერს ასევე, გარდამავალი თასი გადეცა.
წარმატებები ჩემო თვალხატულა, გონიერო და პოზიტიურო ბავშვებო. თქვენ ყველანი გამარჯვებულები ხართ.
ასე პოზიტიურ ნოტაზე დავასრულეთ სასწავლო წელი. წინ ზაფხულია. ბედნიერ არდადაგებს გისურვებთ ჩემო ძვირფასებო“ - ნათქვამია სკოლის ინფორმაციაში.
შეჯიბრის დასასრულს მოსწავლეებს უსურვეს წარმატებები და გადაიღეს სამახსოვრო ფოტოები.
იხილეთ ვიდეო და ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
ვისთვის არის სავალდებულო განაცხადის გამოცდების ეროვნულ ცენტრში მიტანა - დეტალური ინფორმაცია აპლიკანტებისთვის
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ