მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კომპეტენციის დადასტურებას მასწავლებლებს კარიერული წინსვლის სქემა ავალდებულებს. საჭიროა საგნის და ზოგადი უნარების გამოცდის ჩაბარება, ასევე სხვადასხვა აქტივობები, თუმცა ისეთი გამონაკლისებიც არსებობს, როდესაც პირს სტატუსი საგნის გამოცდის გარეშე ენიჭება. ეს „გამონაკლისი“ კი განათლების მაგისტრის ხარისხი გახლავთ, რომელიც მომავალ მასწავლებლებს გარკვეულწილად, პრივილეგირებულ მდგომარეობაში აყენებს, თუმცა საინტერესოა, რა სტატუსი ენიჭებათ ასეთ დროს - უფროსის თუ წამყვანის?
როგორ ირკვევა, მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული 300 კრედიტიანი საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის დასრულების შედეგად მინიჭებული განათლების მაგისტრის აკადემიური ხარისხის დამსახურებით, პედაგოგს უფროსის სტატუსი ენიჭება.
ხოლო წამყვანობისთვის აუცილებელია გაიაროს კომპლექსური შეფასება, რაც თავის მხრივ შემდეგ კომპონენტებს მოიცავს:
ა) პროფესიული უნარების გამოცდის წარმატებით ჩაბარება;
ბ) მასწავლებლის პრაქტიკული საქმიანობის შეფასება, რომელიც მოიცავს:
ბ.ა) გარე დაკვირვებასა და მასწავლებლის მიერ თემატური ერთეულის ფარგლებში განხორციელებულ გაკვეთილის შემდგომ რეფლექსიას (თვითშეფასებას);
ბ.ბ) სასკოლო საზოგადოების წევრებთან გასაუბრებას (ინტერვიუირებას) და პორტფოლიოს შეფასებას.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
რა კვალიფიკაცია მოეთხოვებათ დასაქმების მსურველებს - ბაღების ავტორიზაციის საბჭოს წევრობის კანდიდატთა შესარჩევად ვაკანსია გამოცხადდა
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად, პირველკლასელებს სკოლის დაწყების წინა დღეს მშობლებთან ერთად ვხვდებით, ვათვალიერებინებთ სკოლას“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი