მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წელს, სომხეთის სამოციქულო ეკლესია 4 აპრილს აღნიშნავს იესო ქრისტეს აღდგომას. სწორედ ამიტომ ნინოწმინდის სოფელ პატარა ხანჩალის საჯარო სკოლის, სომხური ენის მასწავლებელმა არმენუჰი ისპირიანმა, მე-5 კლასის მოსწავლეებთან ერთად ჩაატარა ღონისძიება, რომელიც აღდგომის დღესასწაულს მიუძღვნა.
სკოლის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, მოსწავლეებმა დღესასწაულთან დაკავშირებით ყველა ტრადიცია წარმოგვიდგინეს:
„აღდგომის დღესასწაულს ზადიკი ეწოდება, რაც სულიერ გამოცოცხლებას, ცოდვებისაგან თავის დახსნას და უფალთან დაბრუნებას ნიშნავს. აღდგომის ტრადიციები დროთა განმავლობაში არ შეცვლილა. ამჟამად, სააღდგომო სუფრა თითქმის უცვლელად არის შემონახული. სააღდგომო მაგიდას ხშირად ამშვენებს ჯეჯილი, რომელიც დღესასწაულის წინ მოჰყავთ. ბრინჯის ფლავი ჩამიჩით, მდინარის თევზი - ქრისტიანობის სიმბოლო, სხვადასხვა სახეობის ფხალეულობა და მწვანილი, ქადა,პასკა დაწნული, უკრემო ნამცხვარი და წითელი ღვინო....
კვერცხების შეჯიბრება, სააღდგომო ზეიმის სახალისო და განუყოფელი ნაწილის წარმოადგენს, ვისი კვერცხიც გაიმარჯვებს, მან თან უნდა წაიღოს დამარცხებულის გატეხილი კვერცხი....
აღდგომა ოჯახური დღესასწაულია და ყველა ოჯახში ტრადიციულად აღინიშნება“, - აღნიშნულია სკოლის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
გთავაზობთ ვიდეო მასალას:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
თბილისის მერიამ სტუდენტთა დასაფინანსებლად განაცხადების მიღება დაიწყო - ყველა დეტალი ცნობილია
შეგროვდება მონაცემებისაბავშვო ბაღების თანამშრომლებზე, აღსაზრდელებსა და მათ მშობლებზე - დეტალები კანონითაა განსაზღვრული
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი