მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2020-2021 სასწავლო წელი 15 სექტემბერს იწყება და ეს უკვე დაანონსებულია, თუმცა არსებობს გარკვეული რეკომენდაციები, რომელთა შესრულებაც სასწავლო დაწესებულებებს მოუწევთ, შრომის ინსპექცია კი აპირებს შეამოწმოს, როგორ სრულდება ეს რეგულაციები და საჯარო სკოლებმა 15 სექტემბერს საქმიანობის განახლება შრომის ინსპექციის მიერ მინიჭებული დადებითი სტატუსის საფუძველზე უნდა შეძლონ.
რა უნდა გაითვალისწინონ სკოლებმა იმისთვის, რომ ოპერირება განაახლონ:
1.პირველ რიგში, უნდა გაითვალისწინონ ჯანდაცვის სამინისტროს შესაბამისი რეკომენდაცია.
2.დარეგისტრირდნენ ჯანდაცვის სამინისტროს მიერ სპეციალურად შექმნილ ელექტრონულ პროგრამაში, რომლის შედეგადაც შრომის ინსპექცია სხვადასხვა საზედამხედველო უწყებების ჩართულობით მოახდენს მათ შემოწმებას.
ინსპექტირების დაკმაყოფილების შემთხვევაში, ობიექტის სტატუსი განისაზღვრება, როგორც - დადებითი და სწორედ ასეთი ობიექტები შეძლებენ საქმიანობის განახლებას.
რეკომენდაცია იხილეთ ბმულზე
რეგისტრაციის ელექტრონული სისტემა იხილეთ ბმულზე
რეგისტრაციის ვიდეოინსტრუქცია იხილეთ ბმულზე
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
„გამოცდის ჩაბარება გულისხმობს მაქსიმალური ქულის 50%-ზე მეტის დაგროვებას“ - 8 სექტემბრის ტესტირების შედეგები ცნობილია
„სინკარში გადამბმები რომაა, მანდ გაჩნდა. საფრთხეს არავისთვის წარმოადგენს, არც ბათქაში დაეყრებათ მოსწავლეებს...“
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ყოველწლიულად სკოლაში იმართება საზეიმო ღონისძიება
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი