მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბოლნისის N5 საჯარო სკოლის XI კლასის მოსწავლეები ნიკა კიკოლიაშვილი და ნიკოლოზ გიორგაშვილი პროექტის -„ისწავლე და გამოსცადე აქტიური მოქალაქეობა“ ფარგლებში გამართულ ონლაინ კონფერენციაში მონაწილეობდნენ. მოსწავლეებმა კონფერენციაზე სკოლაში განხორციელებული ერთწლიანი პროექტის ანგარიში წარადგინეს.
„მიმდინარე წლის 24 ივნისს საერთაშორისო ასოციაცია „კივიტას გეორგიკას“ პროექტის -„ისწავლე და გამოსცადე აქტიური მოქალაქეობა“ ფარგლებში ჩატარდა ონლაინ კონფერენცია, რომელშიც ჩვენი სკოლის XI კლასის მოსწავლეები ნიკა კიკოლიაშვილი და ნიკოლოზ გიორგაშვილი მონაწილეობდნენ.
მოსწავლეებმა წარადგინეს სკოლაში განხორციელებული ერთწლიანი პროექტის ანგარიში. აღნიშნული პროექტი მიზნად ისახავდა საჯარო სკოლების პედაგოგთა კომპეტენციის გაუმჯობესებასა და სწავლების ინოვაციური ფორმების გაცნობით ახალგაზრდების საზოგადოებრივი აქტიურობისა და მონაწილეობის ხარისხის ზრდას. აღნიშნული პროექტის ფარგლებში ჩამოყალიბდა ჩვენი სკოლის ბაზაზე „ლიტერატურული ჰაბი“,- აღნიშნულია სკოლის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ელექტრონულ ჟურნალის ცვლილებებთან დაკავშირებით შეხვედრები ჩატარდება - რესურსცენტრებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის რეგისტრაცია 8 სექტემბერს სრულდება
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ეს შედეგი კიდევ ერთხელ ადასტურებს, რომ შრომა, ცოდნის სიყვარული და მიზნისკენ სვლა ყოველთვის გამოიღებს ნაყოფს“
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი