| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

„ჩვენი მოსწავლეები ძალიან უკან არიან ტექნოლოგიებში. ძალიან სამწუხაროა, მაგრამ სიმართლეს თვალი უნდა გავუსწოროთ“ - აღნიშნულ მოსაზრებას მარნეულის №2 და №5 საჯაროს სკოლის სამოქალაქო განათლების/მოქალაქეობის, ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებელი თემო სუყაშვილი სოციალური ქსელის საშუალებით გამოხატავს და აღნიშნავს, რომ რეალურად მოსწავლეთა უმეტესობა სულად არ არის ტექნოლოგიებთან ახლოს.
შესაბამისად, გამოთქვამს მოსაზრებას, რომ „ამ წამს ტექნოლოგიების ათვისება, საოფისე პროგრამებში მუშაობის უნარის გამომუშავება უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე სამოქალაქო განათლების, გეოგრაფიისა თუ ისტორიის დავალებების რვეულში შესრულება, მათი გადაღება და სოც.ქსელების ჩათში გაზიარება/მიწოდება“.
პედაგოგის მოსაზრებას etaloni.ge უცვლელად გთავაზობთ:
„ჩვენი მოსწავლეები ძალიან უკან არიან ტექნოლოგიებში. ძალიან სამწუხაროა, მაგრამ სიმართლეს თვალი უნდა გავუსწოროთ.
ამ ყველაფერში სხვა უამრავ ფაქტორთან ერთად, ჩვენ მასწავლებლებიც ვართ დამნაშავეები. ეს ამ დღეებში განსაკუთრებით ვიგრძენი.
სკოლაში შეწყვეტილი სწავლის პირობებში გადავედით დისტანციურ სწავლებაზე. მოსწავლეებს ვაძლევთ დავალებებს. ჯიუტად ვითხოვთ რომ კონკრეტულ დავალებებს გასცენ პასუხი და ვიბარებთ ყველანაირი ფორმით. ამ სამუშაოებში არც ქულები იწერება და ზოგადად ძალიან ბუნდოვანია შეფასების საკითხი.
ვსვამ კითხვას - ხომ არ ჯობია იმ მოსწავლეებთან მაინც, ვინც ასე თუ ისე აითვისა თიმსი და სხვა პლატფორმები ვიმუშაოთ (თუნდაც ინდივიდუალურად) და მივაჩვიოთ ოფისის პროგრამების გამოყენებას?
ჩავწეროთ ინსტრუქციები, ავუხსნათ მკაფიოდ, რომ ამ წამს ტექნოლოგიების ათვისება, საოფისე პროგრამებში მუშაობის უნარის გამომუშავება უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე სამოქალაქო განათლების, გეოგრაფიისა თუ ისტორიის დავალებების რვეულში შესრულება, მათი გადაღება და სოც.ქსელების ჩათში გაზიარება/მიწოდება.
ეკრანის გაზიარების კარგი ფუნქცია გვაქვს, რომლის დახმარებითაც შეიძლება ბევრი რამის სწავლება...
ხომ არ ჯობია მაქსიმალურად დავეხმაროთ აითვისონ ვორდი ან პოვერ პონტი და სხვა ელემენტარული საშუალებები? ჩვენ ხომ არავინ გვამოწმებს?
დავალებების რვეულში შესრულება სკოლაშიც ეყოფათ. საკუთარ თავს წარმოვიდგენ ხოლმე მოსწავლეების ადგილას და ძალიან მეცოდება ჩემი თავი, როგორც მოსწავლე!
ვეცადოთ მაინც.
პ.ს. შეიძლება ვინმემ თქვას მე არ ვაკეთებ ასეო. ძალიან კარგი. მეც ვცდილობ, რომ მაქსიმალურად დავაახლოვო იმასთან, რისგანაც შორს იყვნენ... მაგრამ, ამ დროს მეუბნებიან, რომ ასე აგზავნიან...“
ავტორის თქმით, ფოტო წარმოადგენს მოდელირებას.
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან
„მასწავლებელთა პრემიები სამინისტროდან არ მოდის... მიმართეთ რესურსცენტრს“ - ოფიციალური განმარტება ფულად ჯილდოსთან დაკავშირებით
„ელჟურნალის სტატისტიკის მონაცემებში დაფიქსირებულია ტექნიკური ხარვეზი“ - როდიდან განახლდება სტატისტიკა
მინისტრის გადაწყვეტილება ყველა საჯარო სკოლას ეხება - სამეურვეო საბჭოს შემდეგ, ინიციატივას პირდაპირ სამინისტრო განიხილავს
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს მუხროვანის საჯარო სკოლის დირექტორი სვეტლანა სუხორუკოვა პასუხობს
მოსწავლეებმა წელიწადის ოთხი დრო - გაზაფხული, ზაფხული, შემოდგომა და ზამთარი - სპექტაკლის სახით წარმოადგინეს
საახალწლო ზეიმი იქცა შესაძლებლობად, ერთად გაგვეზიარებინა წლის განმავლობაში დაგროვილი შრომის შედეგები
მთავარია, წერილების გახსნის პროცესი იყოს ემოციურად დადებითი და ინსპირაციული, რაც ბავშვებს უკეთ გაახსენებს საკუთარი მიზნების მნიშვნელობას
შემოდგომის სეზონზე 4 საგანში ჩატარდა და მასში II-XII კლასის მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა მთელი საქართვლოდან