მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ორგანიზაცია „ევროპის ფონდმა“ საუკეთესო გარემოსდაცვითი აქტივობების გამოსავლენად კონკურსი გამოაცხადა.
აღნიშნულ კონკურსში მარადისის საჯარო სკოლის გუნდი „მარნეულის ახალგაზრდულ იდეასთან“ ერთად მონაწილეობდა.
„ევროპის ფონდის“ რჩეული მარადისის საჯარო სკოლის აქტივობები გახდა.
ორგანიზაციამ გარემოსდაცვითი კლუბი და „მარნეულის ახალგაზრდული იდეა“, რომლის წევრებიც, ამავე დროს, მარადისის საჯარო სკოლის მოსწავლეებიც არიან, 800 ლარით დააჯილდოვა.
მიღებულ თანხას მოსწავლეები და „მარნეულის ახალგაზრდული იდეა“ (შულავრის, ახალი დიოკნისის, წერეთლის სომხური სექტორის, მარნეულის N5, მარნეულის N2 საჯარო სკოლის და მარადისის საჯარო სკოლის მოსწავლეები) კვლავ გარემოსდაცვითი აქტივობებისთვის გამოიყენებენ.
კერძოდ, 300 ლარით მარადისის საჯარო სკოლის მოსწავლეები შეიძენენ მარადმწვანე მცენარეებს, 100 ლარით - შულავერში მცხოვრები შშმ პირისთვის საჭირო ნივთებს, ხოლო 400 ლარით სპორტულ ინვენტარს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დასამკვიდრებლად.
აქტივობა შეესაბამება მდგრადი განვითარების მე-3 (ჯანმრთელობა და კეთილდღეობა), მე-15 (დედამიწის ეკოსისტემები) და მე-17 ( თანამშრომლობა) მიზნებს.
სკოლა ნიკო კეცხოველის სასკოლო პრემიის ფარგლებში აქტივობებშია ჩართული.
იხილეთ ფოტო
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ტესტირების განრიგი ცნობილია - ვადები და დეტალები
სკოლებსა და ბაღებს უქმე დღეები არ დაემატება - ჯანდაცვის კომიტეტმა საკანონმდებლო ინიციატივას მხარი არ დაუჭრა
„თუ სკოლაში ტოლერანტობა და ემპათიაა - სწავლაც ადვილია“ - გარდაბნის №6 საჯარო სკოლის მასწავლებელი ლალი ნათიძე
„მომავლის სკოლა უნდა იყოს პროფესიონალი მასწავლებლებით დაკომპლექტებული“ - გარდაბნის N6 საჯარო სკოლის დირექტორი გულჩოხრა გუსეინოვა
„გიზიარებთ მათ ნამუშევრებს სითბოთი და იმედით, რომ ერთად დავიცავთ დედამიწას უკეთესი მომავლისთვის“
აქტივობას ხელმძღვანელობდა ქართულის, როგორც მეორე ენის პედაგოგი, იუღაბერ ბიჩახჩიანი
„წელს 6 კურსდამთავრებული გვყავს და მათ შორისაა ჩემი შვილი“
ის განსაკუთრებით ცნობილია განათლების შესახებ თავისი მოსაზრებებითა და თავისი რადიკალური მიდგომით დისციპლინის, ტრადიციული სწავლისა და აკადემიური სტანდარტების მიმართ