მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N92 სკოლის III(2) კლასში სოციალური პროექტი „თოჯინა“ განხორციელდა.
პროექტი შედგებოდა რამდენიმე ეტაპისგან. პირველ ეტაპზე ბავშვებმა მოიძიეს ინფორმაცია თამაშის შესახებ, გაიგეს თუ რამხელა მნიშვნელობა აქვს თამაშს ადამიანის განვითარებისთვის. გამოკითხვის შედეგად გამოვლინდა, რომ ყველაზე პოპულარული სათამაშო არის თოჯინა. გოგონების უმრავლესობა უპირატესობას თოჯინით თამაშს ანიჭებდა. მეორე ეტაპზე ბავშვებმა მოიძიეს ინფორმაცია თოჯინების შესახებ. გაიგეს თუ საიდან იწყება თოჯინის შექმნის ისტორია, რომელ წელს გამოიგონეს პირველი თოჯინა და როგორ განვითარდა წლების განმავლობაში. მესამე ეტაპზე მოსწავლეები თბილისის მერიის მუზეუმების გაერთიანების საგანმანათლებლო სივრცეს ესტუმრნენ, პროგრამაზე - „მსოფლიო თოჯინების ისტორია“, სადაც სხვადასხვა ქვეყნის თოჯინები დაათვალიერეს, მოისმინეს მათი ისტორიები და ნახეს საინტერესო პრეზენტაცია. ექსკურსია დამთავრდა საგანმანათლებლო აქტივობით - „თოჯინის დამზადება“.
„პროექტი ძალიან სახალისო და საინტერესო იყო. ბავშვები ხალისით ასრულებდნენ უნიჭიერესი მეთოჯინე ბაჩო ცანავას მითითებებს და საკუთარი ფანტაზიით ქმნიდნენ თოჯინებს. მათ წარმოადგინეს განსხვავებული ვარიანტები, რამაც უფრო საინტერესო გახადა პროექტი. პროექტის მიზანი იყო ბავშვების ყურადღება კომპიუტერული თამაშებიდან გადაეტანათ სათამაშოებით თამაშზე და მათ უფრო მეტი ინტერესი გამოეჩინათ ამ კუთხით“ - აღნიშნა სკოლის წარმომადგენელმა.
პროექტს ნინო ომარაშვილი ხელმძღვანელობდა.
იხილეთ ფოტოები
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
დაამთავრებენ თუ არა მე-11 კლასელები წელს სკოლას? - თამარ მახარაშვილის განმარტებები
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
კვირეული გრძელდება და მოსწავლეებს არაერთ საინტერესო აქტივობას ჰპირდება
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“