| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ერთიანი ეროვნული გამოცდები გრძელდება და აბიტურიენტები, დღესაც ქართული ენისა და ლიტერატურის გამოცდას აბარებენ. დილის სესიიდან გამოსული აპლიკანტები აღნიშნავენ, რომ გამოცდა რთული არ ყოფილა.
„პროგრამულიდან შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“ იყო, ანდერძი. თეზისი მეგობრობაზე მოვიდა. საკმაოდ მარტივი დასაწერი იყო. არაპროგრამული არ მახსოვს. რედაქტირებაც არ იყო რთული“, - აღნიშნა საგამოცდო ცენტრიდან აბიტურიენტმა.
„ვეფხისტყაოსანი“ იყო, თეზისი: შეიძლება თუ არა ადამიანმა დათმოს ყველაფერი მიზნის მისაღწევად. არაპროგრამულიდან ნოდარ წულეისკირის მოთხრობა მოვიდა. რა თქმა უნდა ვეფხისტყაოსანი“ დავწერე“, - გვეუბნება აპლიკანტი.
არაპროგრამული ნაწარმოები იყო ნოდარ წულეისკირის „აფთარი“. ხოლო პროგრამლიდან „ვეფეხისტყაოსანი“ ხვარაზმელი სასიძოს მოკვლის ეპიზოდი თეზისი იყო „ადამიანმა მიზნის მისაღწევად ყველაფერი უნდა გააკეთოს თუ არა“.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“