| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

რა დრო უნდა გაატაროს მოსწავლემ რესურს ოთახში? - ამ კითხვაზე ერთი უნივერსალური პასუხი არ არსებობს, თუმცა არსებობს რეკომენდაციები, რომელიც მოცემულია „ზოგადსაგანმანათელბლო დაწესებულებაში რესურს ოთახების ორგანიზებისა და ფუნქციონირების გზამკვლევში“.
დოკუმენტის მიხედვით, რესურს ოთახში მოსწავლესთან სამუშაოდ განსაზღვრული დრო ვარირებს მოსწავლეების საჭიროებების, შესაძლებლობების, ინტერესების, ასაკის და განათლების საფეხურის მიხედვით. ყველა აკადემიურ თუ თერაპიულ მიზნებზე მუშაობის გათვალისწინებით, მოსწავლე რესურს ოთახში იმაზე მეტ დროს არ უნდა ატარებდეს, ვიდრე თავის საკლასო ოთახში თანატოლებთან ერთად ატრებს.
რესურს ოთახში მოსწავლესთან სამუშაოდ გამოყოფილი დროის მაგალითი შეიძლება იყოს კვირაში სამი აკადემიური საათი, თითო ვიზიტი 45 წუთიანი ხანგძლივობით ან იგივე სამი საათი, სხვა მოსწავლის შემთხვევაში, შესაძლოა სხვაგვარად იყოს განაწილებული და თითო ვიზიტი 25-30 წუთს არ აღემატებოდეს. ზოგიერთი მოსწავლე, შესაძლოა მხოლოდ კვირაში ერთხელ ან თვეში ერთხელ სარგებლობდეს რესურს ოთახის მომსახურებით. რაც უფრო მეტ მზაობას და თავდაჯერებულობას იძენს მოსწავლე, იცვლება რესურს ოთახში მისთვის გაწეული მხარდაჭერის ხანგრძლივობაც. იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლესთან რესურს ოთახში მუშაობა საგაკვეთილო პროცესის შემდგომ არის დაგეგმილი, აღნიშნულიც გონივრულ დაგეგმვას მოითხოვს, რათა მოსწავლის ზედმეტი გადაღლა და გამოფიტვა არ გამოიწვიოს. ამასთანავე, გასათვალისწინებელია შემთხვევებიც, როდესაც მოსწავლე იმაზე ნაკლებ მომსახურებას იღებს რესურს ოთახში, ვიდრე სჭირდება. აღნიშნული, სკოლაში პროფესიული რესურსის ნაკლებობით ან რესურს ოთახის გადატვირთული გრაფიკით შეიძლება იყოს განპირობებული. ყველა შემთხვევაში, კრიტიკულია მოსწავლესთან რესურს ოთახში მუშაობის იმ ოპტიმალური დროის განსაზღვრა, რომელიც ყველაზე მეტად ეხმიანება მოსწავლის საჭიროებებს.
აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ „ზოგადსაგანმანათელბლო დაწესებულებაში რეუსრ ოთახების ორგანიზებისა და ფუნქციონირების გზამკვლევი“ მომზადებულია ორგანიზაციის „ინოვაციები ინკლუზიური საზოგადოებისთვის“ მიერ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსთან თანამშრომლობით, გაეროს ბავშვთა ფონდის და ნორვეგიის მთავრობის მხარდაჭერით.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“