მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის დამტკიცების შესახებ“ მთავრობის დადგენილებაში ცვლილება შევიდა.
დოკუმენტში ვკითხულობთ: „2025 წლის 1 ივლისამდე შეჩერებულ იქნეს სქემის მე-4 მუხლის, მე-8 მუხლის, მე-9 მუხლის, მე-10 მუხლის, მე-11 მუხლის, მე-16 მუხლის, 21-ე მუხლის, 211 მუხლის, 23-ე მუხლის, 231 მუხლის, 232 მუხლის, IV თავის, 42-ე მუხლის მე-4 პუნქტისა და 43-ე მუხლის მოქმედება“.
უფრო კონკრეტულად კი მასწავლებელთა სქემაში შეჩერებულია:
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების ბაზაზე მასწავლებლის ვალდებულებები;
წამყვანი მასწავლებლის სტატუსის მინიჭება;
მენტორი მასწავლებლის სტატუსის მინიჭება;
მასწავლებლის პრაქტიკული ნაწილის შეფასების შესახებ წინადადების წარდგენა;
მასწავლებლის პრაქტიკული ნაწილის შეფასების შესახებ დასკვნის გასაჩივრება;
სკოლის ბაზაზე სპეციალური მასწავლებლის პროფესიული განვითარება;
წამყვანი სპეციალური მასწავლებლის სტატუსი;
მენტორი სპეციალური მასწავლებლის სტატუსი;
წამყვანი სპეციალური მასწავლებლის სტატუსის მინიჭება;
მენტორი სპეციალური მასწავლებლის სტატუსის მინიჭება;
სპეციალური მასწავლებლის პრაქტიკული საქმიანობის (პორტფოლიოს) შეფასების შესახებ წინადადების წარდგენა;
ასევე წინა დოკუმენტში ეწერა „შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი უფროსი სპეციალური მასწავლებლის გამოცდის ჩატარებას უზრუნველყოფს არა უგვიანეს 2023 წლის 1 იანვრისა, წამყვანი სპეციალური მასწავლებლობის მსურველთათვის გამოცდის ჩატარებას პროფესიულ უნარებში უზრუნველყოფს არა უგვიანეს 2024 წლის 1 იანვრისა, ხოლო მენტორი სპეციალური მასწავლებლობის მსურველთათვის გამოცდის ჩატარებას პროფესიულ უნარებში უზრუნველყოფს არა უგვიანეს 2025 წლის 1 იანვრისა“, რაც შეჩერებულია ისევე, როგორც „პროფესიული უნარების გამოცდის ჩატარება“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საგამოცდო კრებულები ყველა საგანში 2025 წლის აბიტურიენტებისთვის
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
ქსოვრისის საჯარო სკოლაში დავით აღმაშენებლის ხსენების აღსანიშნავი კვირეულის ფარგლებში დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისთვის მრავალფეროვანი აქტივობები მოეწყო
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე