| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

ხარაგაულის მუნიციპალიტეტის სოფელ უბისის საჯარო სკოლის ისტორიის პედაგოგი მარი ჩხიტუნიძე ახალ სასწავლო წელს პროფესიული წინსვლით ხვდება.
პედაგოგმა წამყვანი მასწავლებლის სტატუსი მოიპოვა.
სკოლის დირექცია და პედაგოგები მარი ჩხიტუნიძეს კარიერულ წინსვლას ულოცავენ და წარმატებას უსურვებენ.
„უბისის საჯარო სკოლა ულოცავს ისტორიის მასწავლებელს - მარი ჩხიტუნიძეს წამყვანი მასწავლებლის სტატუსს, წინსვლა და წარმატებები“,- ვკითხულობთ სკოლის მისალოც წერილში.
პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტირებულ პედაგოგს ახარებს, რომ მისი შრომა დაფასდა და თანამშრომლებს თანადგომისთვის მადლობას უხდის.
„დიდი მადლობა ჩემს თანამშრომლებს, ჩემს ოჯახს, მადლიერი ვარ თანადგომისთვის, დახმარებისთვის. განუსაზღვრელია თქვენი წვლილი ჩემი წარმატების გზაზე. ვიმედოვნებ, მომავალში ჩვენი და ჩვენი მოსწავლეების არაერთი მიღწეული წარმატებით გავიხარებთ. წარმატებას გისურვებთ“,- აღნიშნავს მარი ჩხიტუნიძე.
აღსანიშნავია, რომ უბისის საჯარო სკოლაში პედაგოგთა პროფესიული წინსვლა და განვითარება წახალისებული და მხარდაჭერილია.
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია ბაღების სია, რომელთაც პირველებს შეეხებათ ავტორიზაციის განიხლვა - დეტალები
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
მსგავსი გამოცდილება კი მოსწავლეებს ეხმარება დააფასონ საკუთარი ქვეყნის ტრადიციები, კულტურული მემკვიდრეობა და დააფასონ შრომა
მოსწავლეები მუზეუმიდან ახალი ცოდნით, ინფორმაციითა და დაუვიწყარი შთაბეჭდილებებით დახუნძლულნი დაბრუნდნენ
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“