| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ აღაიანის საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებაზე ზრუნავენ. ამის მაგალითია ისიც, რომ სკოლა სხვადასხვა პროექტში აქტიურად ერთვება. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად არდადეგებია, მოსწავლეები შემეცნებას არ წყვეტენ. ისინი საზაფხულო ბანაკში იმყოფებოდნენ, საიდანაც აღფრთოვანებულები დაბრუნდნენ.
აღსანიშნავია, რომ საქართველოს თავდაცვის სამინისტროსა და ახალგაზრდობის სააგენტოსთან თანამშრომლობის ფარგლებში, 2024 წლის ზაფხულში, საჩხერის სამხედრო ბაზაზე განხორციელდა „ჯარის ბანაკი“. პროექტში, კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ აღაიანის საჯარო სკოლის მე-11 და მე-12 კლასის მოსწავლეები: მათე ხოდელი და გიორგი მილაძე მონაწილეობდნენ.
ბანაკიდან დაბრუნებული მოსწავლეები აღნიშნავენ, რომ ჯარის ბანაკში გატარებული ერთი კვირა ძალიან საინტერესო, სასწავლო და სახალისო აქტივობებით იყო დატვითული.
„დღის რეჟიმი გვქონდა განსაზღვრული, ვიცხოვრეთ ჯარისკაცის ცხოვრებით. ვისროდით ტირში, ვშლიდით იარაღს და ვაწყობდით, პირველადი სამედიცინო დახმარების გაწევა დაშავებული ამხანაგისთვის, კლდეზე ვცოცავდით, წინაღობებზე სირბილი, ვარჯიშობდით, გვიტარდებოდა გაკვეთილი-ლექციები. დიდი მადლობა ორგანიზატორებს და ჯგუფის ხელმძღვანელებს.
ვურჩევთ სხვა მოსწავლეებს წავიდნენ „ჯარის ბანაკში“ ვისაც ჯარის ცხოვრება აინტერესებთ“, - აღნიშნავენ მოსწავლეები.
იხილეთ ფოტო-ვიდეომასალა:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“