| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |

„ქართულ-ამერიკული უმაღლეს სკოლაში“ სწავლა კიდევ ერთმა განათლებულმა თაობამ დაასრულა.
ამ მნიშვნელოვან მოვლენასთან დაკავშირებით, საგანმანათლებლო დაწესებულებაში, სადაც თითოეული ახალგაზრდის წარმატებული მომავალი პედაგოგიური გუნდის მთავარი საზრუნავია, დიდი ზეიმი გაიმართა.
კურსდამთავრებულები ტრადიციული თეთრი მაისურებით შეიმოსნენ, ერთად გატარებული წლები გაიხსენეს და ერთმანეთს სურვილები დააწერეს. შემდეგ კი მანტიები მოირგეს და სკოლის დამთავრება ქუდების აყრით აღნიშნეს.
აღსანიშნავია, რომ სკოლაში, მთელი დღის განმავლობაში, ამაღლებული განწყობა იყო. გაიმართა მიღებაც, ბოლოს კი, სპეციალურად ამ დღისთვის დამზადებული ტორტი საზეიმოდ გაიჭრა.
„ქართულ-ამერიკულ უმაღლეს სკოლაში“ თითოეულ კურსდამთავრებულს ულოცავენ სასშუალო საფეხურის წარმატებით დასრულებას და ცოდნის მწვერვალების დაპყრობას უსურვებენ.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
მასწავლებელს მოსწავლის გაკვეთილიდან გაძევების, დირექტორს კი სკოლიდან დათხოვნის უფლება აქვს - დოკუმენტი
„აბიტურიენტებს შეეზღუდებათ არჩევანი, ვერ აირჩევენ იმ უნივერსიტეტს, რომლის შესახებაც სექტემბერში უკვე ცნობილი იყო...“
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...
სასკოლო საზპგადოების წინაშე მათ საქართველოს თითოეული კუთხე, მათი უნიკალური კულტურით, ტრადიციებითა და სამზარეულოთი წარადგინეს
პენსიონერ მასწავლებლებს სკოლებში აბრუნებენ - სამინისტრო ჩინეთში სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებისთვის მიდგომას ცვლის
გერმანული ენის მენტორი მასწავლებელმა, ქალბატონმა თამარ შანიძემ გერმანულიდან ქართულად თარგმნა სახელმძღვანელო „ნეიროლინგვისტური პროგრამირება“