სიახლეები
სკოლები

„Math Chat BOT - მათემატიკური დიალოგი რობოტთან“ - თელავის N5 სკოლის მე-6 კლასში საინტერესო სასწავლო პროექტი განხორციელდა
10-05-2024
-
+


თელავის N5 საჯარო სკოლის პროფესიონალი მასწავლებლები მოსწავლეებს ყოველთვის საინტერესო აქტივობებსა და ღონისძიებებს სთავაზობენ. 

მათემატიკის და კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლბლის - მარიამ ზაქარიაშვილის ჩართულობით, აპრილში, VI კლასში კომპიუტერული ტექნოლოგიების გაკვეთილებზე სასწავლო პროექტი - „Math Chat BOT –  მათემატიკური დიალოგი რობოტთან“ განხორციელდა. მისი მიზანი იყო ChatBOT ტექნოლოგიის დაუფლება, ვიზუალური ბლოკური პროგრამირების ონლაინ გარემოში და ხელოვნური ინტელექტის (AI - Artificial  Intelligence) გამოყენება, მათემატიკური დავალებების გადაჭრისას, ChatBOT დიალოგის აგების გზით.

როგორც სკოლაში გვიყვებიან, პროექტის განხორციელება საგანმანათლებლო სისტემაში ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების აქტუალობამ განაპირობა. მოსწავლეებმა, პროექტის მიმდინარეობისას, scratch-ის ღრუბლოვან სივრცეში მარტივი ChatBOT დიალოგები, გეომეტრიის სფეროდან, სხვადასხვა მათემატიკური დავალებებისათვის ააგეს. შესრულებული ნამუშევრების პრეზენტაციები პროექტის დასკვნით მეცადინეობაზე შედგა. 

პრეზენტაციების დასასრულს მოსწავლეებმა ისაუბრეს ხელოვნური ინტელექტის აქტუალობაზე, სწავლის პროცესსა და ყოფაცხოვრებაში; ყურადღება გაამახვილეს ChatBOT დიალოგის მნიშვნელობაზე ინტერნეტ სივრცეში და ხელოვნური ინტელექტის დადებით და უარყოფით მხარეებზე.

სასწავლო დარგში სკოლის დირექტორის მოადგილე ნათია თათულიშვილმა აღნიშნა, რომ ხელოვნური ინტელექტი დაარსების დღიდან სამართლიანად მოექცა მეცნიერებისა და საზოგადოების ყურადღების ქვეშ, ჯერ კიდევ XX საუკუნიდან. მისივე თქმით, დღეისათვის, ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების სფეროები უსასრულოა; ხელოვნური ინტელექტი განუწყვეტლივ ვითარდება და ადამიანის ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია. ამდენად, ძალზედ მნიშვნელოვანია სასკოლო ცხოვრებაში მსგავსი პროექტების განხორციელება. 

„პროექტი დაეფუძნა კომპიუტერული ტექნოლოგიების, მათემატიკის, ხელოვნების ინტეგრაციას. პროექტის განხორციელება განაპირობა ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების აქტუალობამ საგანმანათლებლო სისტემაში. რაც „ციფრული თაობისათვის“ კიდევ უფრო აქტუალურია, თუ მოსწავლე თავად ეცნობა ხელოვნური ინტელექტის, სახელდობრ, ChatBOT -  კომპიუტერთან ინტერაქტიური დიალოგის აგების პრინციპებს.
მოსწავლეებმა გამოთქვეს მოსაზრებები პროექტის შესახებ - როგორი შთაბეჭდილება დარჩათ მუშაობის პროცესში, რა ისწავლეს ახალი ამ პროექტით. მოსწავლეებმა და დამსწრე სტუმრებმა დადებითად შეაფასეს პროექტის თემატიკა. გამოითქვა მოსაზრება, რომ ChatBOT  დიალოგები აიგოს სხვადასხვა სასწავლო კურსებში.

იხილეთ ფოტოები:


კომენტარები


ეტალონი
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ფოთში ჩატარდა
ღონისძიებას ფოთის მრავალფუნქციური სპორტული კომპლექსი მასპინძლობს
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ამჯერად ლენტეხს ესტუმრა
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ლენტეხს სტუმრობს
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სიახლეები
ორი ავარია ბოლო ზარზე, ავტომობილებში მეთორმეტკლასელები ისხდნენ - უბედური შემთხვევა გორსა და ქობულეთში
სკოლა 41 ათასზე მეტმა მოსწავლემ დაასრულა, მათ შორის 18 წლის და მეტის 1723 ახალგაზრდაა
„თანახმა ვარ, სკოლამ დაამუშაოს ჩემი და ჩემი შვილის განსაკუთრებული კატეგორიის პერსონალური მონაცემები“ - სკოლებმა მოსწავლეთა მშობლებს დოკუმენტი გააცნეს
1000-ზე მეტ საჯარო სკოლაში რეგისტრაცია ადგილები აღარ არის - 12:00 საათის მონაცემებით პირველ კლასში 11 ათასზე მეტი ბავშვი დარეგისტრირდა
„ეტალონის“ გუნდური ჩემპიონატი ფოთში ჩატარდა
პიროვნება
ნუნუ ჩაკვეტაძე: „არ ვეთანხმები, ქიმიკოსმა საათების გამო ქიმიაც ასწავლოს და ბიოლოგიაც - მე ამის უფლება ვერ მივეცი საკუთარ თავს“
სკოლები
კურსდამთავრებულები, როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, მადლიერებას გამოხატავდნენ მასწავლებლების მიმართ
სკოლის ორმა გუნდმა დამსახურებული სერტიფიკატები მოიპოვეს
სანდრომ სკოლის დასრულება საყვარელ მასწავლებლებთან ერთად აღნიშნა, გაიხსენა მათთან გატარებული საუკეთესო მომენტები...
სოფიამ შეადგინა ერთდღიანი ტური სახელწოდებით - „სულ სხვა წალკა“, რომლის მიზანია წალკაში რელიგიური და ეთნიკური მრავალფეროვნების წარმოჩენა
საინტერესო
რა ტრადიციებთანაა დაკავშირებული სკოლის დამთავრება სხვადასხვა ქვეყანასა თუ კულტურაში
ნეიროქსელი არ უშვებს გრამატიკულ შეცდომებს
გახსოვდეთ, მოსწავლეთა მიღწევებზე პასუხისმგებელი მხოლოდ თქვენ არ ხართ - არის რიგი ფაქტორები, რაც მასწავლებლის კონტროლს არ ექვემდებარება


დიფერენციაციის თეორიის საკლასო ოთახში რეალიზება მასწავლებლისთვის მნიშვნელოვანი გამოწვევაა 
უნდა დაეხმაროს თუ არა მასწავლებელი, მოსწავლეს აღმოაჩინოს აფანტაზია საკუთარ თავში?
სიახლეები
საზოგადოება