მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ დიდი ჭყონის N1 საჯარო სკოლაში მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა. ამის მაგალითია ისიც, რომ სკოლაში სხვადასხვა სახის ინტელექტუალური და შემეცნებითი სახის კონკურსები იმართება.
მათ შორის იყო ინტელექტუალური თამაში, რომელიც მე-6 კლასში, ვიქტორინის სახით წარიმართა.
თამაშში, ყველა საგნიდან იყო წარმოდგენილი თითო შეკითხვა.
აღსანიშნავია, რომ თამაშში პირველი ადგილი მოსწავლემ - ელენე კოკაიამ 7,5 ქულით დაიკავა, მეორე ადგილი თანაბარი 7 ქულით საბა ნაჭყებიამ, ლიზი ფუტკარაიამ, იოანა ქაჯაიამ და ანდრია ჯიჯელავამ გაინაწილეს. მესამე ადგილზე კი 6,5 ქულით ანა ახალაია გავიდა. მოსწავლეებს სიგელები გადაეცათ.
ბავშვებმა სწრაფი და ანალიტიკური აზროვნება გამოავლინეს, დრო კი ნაყოფიერად გაატარეს.
ღონისძიებას უძღვებოდნენ: ია კალანდია, მაია გოგია და მე-6 კლასის დამრიგებელი ნანა ახალაია.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ღონისძიების მიზანი აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებით მოსწავლეთა მოტივირება იყო.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
მაია ლაპიაშვილი, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს ფინალისტებს შორისაა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი