მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტის სოფელ შავსაყდრის საჯარო სკოლაში, მოსწავლეთა წიგნიერების დონის ამაღლებასა და მათში ლიტერატურისადმი სიყვარულის გაღვივებას დიდი ყურადღება ეთმობა.
სწორედ ამ მიზნით, ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი მანანა ხუციშვილი, მე-4 კლასის მოსწავლეთა ჩართულობით შეუერთდა საერთაშორისო კამპანიას - „ევროპელი ავტორების დღე“.
ამ დღესთან დაკავშირებით, სკოლაში ლიტერატურული ღონისძიება გაიმართა, თემა კი - „ძმები გრიმები“, გახლდათ.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ღონისძიება საინტერესოდ წარიმართა, დიდი ინტერესი გამოიწვია მოსწავლეებში ვიდეოკოლაჟმა, მათ იმოგზაურეს გერმანიის ქალაქებში, მათ შორის ძმები გრიმების მშობლიურ ქალაქ კასელში. ერთმანეთს ცვლიდა ზღაპრები, ბიოგრაფიული მონაცემები და გრიმების შემოქმედება.
ღონისძიების ბოლოს კი, მოსწავლეებმა ზღაპრების მიხედვით მრავალფეროვანი ნახატები შექმნეს და საკლასო ოთახში წარადგინეს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მინისტრის ბრძანება 300-ზე მეტ საჯარო სკოლას ეხება - წესდებაში ცვლილება შევიდა
საპროტესტო აქციების ფონზე, რომელსაც 19 ადამიანი ემსხვერპლა, ნეპალის პრემიერ-მინისტრი გადადგა.
დაფინანსების მოპოვების უფლება აქვს აკრედიტებულ საგანმანათლებლო პროგრამაზე 2025 წლის საერთო სამაგისტრო გამოცდების შედეგად ჩარიცხულ უცხო ქვეყნის მოქალაქეს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
ადმინისტრაციის წევრებისა და პედაგოგების ერთობლივი ჩართულობით, სკოლის ეზო დასუფთავდა
რა ცოდნა და უნარები მოეთხოვებათ მასწავლებლებს - პედაგოგიური განათლება სხვადასხვა ქვეყანაში
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი