მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დედოფლისწყაროს მუნიციპალიტეტის სოფელ სამთაწყაროს საჯარო სკოლაში, სასწავლო პროცესის თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისად წარმართვასა და მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებას დიდი ყურადღება ეთმობა.
ამჯერად, VI კლასში, კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლებლის ხელმძღვანელობით, განხორციელდა პროექტი - „მოწყობილობების ინტერფეისი“.
აღსანიშნავია, რომ პროექტის ფარგლებში, მოსწავლეებმა შექმნეს სხვადასხვა მოწყობილობების „ინტერფეისის“ მათთვის საყვარელი, არსებული გამოუყენებული და ხშირად გამოყენებადი აპლიკაციების „ტუტორიალები“.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეებმა საკმაოდ საინტერესოდ წარმოაჩინეს თავისი ნამუშევრები. ბევრი საინტერესო ინფორმაცია გაიგეს სხვადასხვა აპლიკაციების შესახებ.
სკოლის დირექცია მადლობა უხდის პროექტის მონაწილეებს და ორგანიზატორებს და მათ წარმატებას უსურვებს.
იხილეთ ვიდეო 1; ვიდეო 2; ვიდეო 3; ვიდეო 4; ვიდეო 5; ვიდეო 6; ვიდეო 7; ვიდეო 8; ვიდეო 9; ვიდეო 10; ვიდეო 11; ვიდეო 12; ვიდეო 13; ვიდეო 14; ვიდეო 15; ვიდეო 16; ვიდეო 17; ვიდეო 18; ვიდეო 19; ვიდეო 20; ვიდეო 21; ვიდეო 22; ვიდეო 23; ვიდეო 24; ვიდეო 25; ვიდეო 26; ვიდეო 27; ვიდეო 28; ვიდეო 29.მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი