მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აფხაზეთის N12 საჯარო სკოლის პედაგოგები მოსწავლეთა წიგნიერების დონის ამაღლებაზე აქტიურად ზრუნავენ და ლიტერატურის კითხვას ახალისებენ. ამისთვის კი მოსწავლეებს არაერთ აქტივობასა თუ ღონისძიებას სთავაზობენ.
2-7 თებერვალს, მოსწავლეთა თვითმმართველობის ინიციატივით, წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღე კვირეულის ფარგლებში აღინიშნა.
ბიბლიოთეკის დარბაზში სკოლის საშუალო, საბაზო და დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს შორის გაიმართა საინტერესო და შემოქმედებითი შეხვედრები.
როგორც სკოლაში გვეუბნებიან, შეხვედრის მიზანი იყო - ხმამაღალი კითხვა, წაკითხულის გაგება-გააზრება, შემოქმედებითი უნარის განვითარება და მოსწავლეთა წიგნებით დაინტერესება.
უფროსკლასელებმა უმცროსკლასელებს გააცნეს საბავშვო ლიტერატურიდან საყვარელი ნაწარმოებები და წაიკითხეს ფრაგმენტები მათთვის გამორჩეული ლიტერატურული ტექსტებიდან.
„დიდი იყო მშობლების როლიც კითხვის პოპულარიზაციაში. მშობლების ჩართვა სახალისო და სასიამოვნო აღმოჩნდა პატარებისათვის. მათ შექმნეს ილუსტრაციები მოსმენილი ტექსტიდან, დასვეს მათთვის საინტერესო კითხვები და ახვეული თვალებით შეარჩიეს წასაკითხი წიგნები“,- გვიყვებიან სკოლაში და დასძენენ, რომ საერთაშორისო ინიციატივამ პროექტში ჩართულ მოსწავლეებს, მასწავლებლებსა და მშობლებს მისცა შესაძლებლობა, გაერთიანებულიყვნენ საერთო სლოგანის გარშემო - „იკითხე ხმამაღლა, შეცვალე მსოფლიო!“
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
2026 წელს ეროვნული გამოცდები ჩატარდება - ცნობილია ჩასაბარებელი საგნები და პროგრამები
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი