მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N16 საჯარო სკოლის პედაგოგები მუდმივად ცდილობენ ისეთი გაკვეთილები ჩაატარონ, რომელიც მოსწავლეთა განვითარებაზე იქნება ორიენტირებული და გავა ყველა იმ მიზანზე, რაც ესგ-ის მიხედვით არის განსაზღვრული.
ამის დასტური, III კლასის მცირეკონტიგენტიანი ჯგუფი და მათი მიზანდასახული მასწავლებელი ნესტან მანასიანი გახლავთ. პედაგოგის ხელმძღვანელობით კლასში საინტერესო და სახალისო აქტივობებით გაჯერებული გაკვეთილი ჩატარდა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, გაკვეთილი წარიმართა გეგმის შესაბამისად, მოსწავლეები ხალისით ჩაერთვნენ ყველა აქტივობაში, რათა თავიდანვე გათვალისწინებულიიყო მათი მაქსიმალური ჩართულობა. გაკვეთილის ბოლოს, მოსწავლეები გავიდნენ ესგ-ის მიხედვით დასახულ მიზნებზე.
აღსანიშნავია, რომ აქტივობები იყო სახალისო და არადამღლელი. მოსწავლეები თავიდანვე აქტიურად და ყოველგვარი შეზღუდვების გარეშე ჩაებნენ საგაკვეთილო პროცესში.
გამოწვევის ფაზაზე, წინარე ცოდნის გასააქტიურებლად, კითხვების საშუალებით პედაგოგმა განსაზღვრა მოსწავლეების მზადყოფნა ახალი მასალის ასათვისებლად.
„გაკვეთილი იყო საუკეთესო“, - ასე შეაფასეს სკოლაში პედაგოგის, ნესტან მანასიანის გაკვეთილი.
იხილეთ ფოტო და ვიდეომასალა:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი