მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„საქართველოს უგვირგვინო მეფე აკაკი წერეთელი თვლიდა, რომ „მხოლოდ განათლება იყო და არის წყარო ყოველგვარი ხალხის ბედნიერებისა და კეთილდღეობისა“.
ადამიანის განათლება კი მტკიცდება და სრულქმნილი ხდება წიგნების კითხვით. წიგნი ხომ ჯადოქარია, რომელიც თვალწინ გვიშლის სამყაროს. ოცნებაა, რომელიც შეგვიძლია ხელში დავიჭიროთ“, - აღნიშნავენ ჭიათურის N2 საჯარო სკოლაში, სადაც სწორედ ამ დიდებულ საგანძურთან შეხებით, მისი კითხვით გამოწვეულ დიდ სიხარულს, წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღეს, საერთაშორისო ინიციატივას - „იკითხე ხმამაღლა, შეცვალე მსოფლიო“ შეუერთდა IVბ კლასი და მსოფლიო მასშტაბის ღონისძიების მონაწილე გახდა.
საინტერესო აქტივობებით გაულამაზა ეს დღე მოსწავლეებს კლასის ხელმძღვანელმა - ასმათ მუმლაძემ.
ბავშვები კლასში გულმოდგინედ კითხულობდნენ წიგნებს, ერთმანეთს აწონებდნენ თავიანთ საყვარელ ნაწარმოებებს, შემდეგ კი სიურპრიზმაც არ დააყოვნა და ამ საერთო კითხვის ზეიმში მშობლებიც ჩაერთნენ.
მოსწავლეები გაბრწყინებული თვალებით, სიამაყით შესცქეროდნენ თავიანთ მშობლებს და სიხარულით უსმენდნენ და იმახსოვრებდნენ მათ მიერ წაკითხულ თითოეულ სიტყვას.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი