მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბეჟანოს საჯარო სკოლის პედაგოგები მოსწავლეებს საინტერესო აქტივობებით გაჯერებულ სასწავლო პროცესს სთავაზობენ, მათ შორისაა აქტიური პედაგოგი ისკუი ეღუნიანი.
ახლახან, პედაგოგმა მეოთხე კლასში ბუნებისმეტყველებაში მეტად საინტერესო გაკვეთილი ჩაატარა, რომელიც ძალიან საინტერესო და ინფორმაციულად აღმოჩნდა.
როგორც სკოლაში აღნიშნავენ, პედაგოგის საინტერესო მიდგომითა და სწავლების ინდივიდუალური სტილით, გაკვეთილები შედეგიანი გამოდის და მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობით გამოირჩევა.
ამჯერად, გაკვეთილი იყო შეჯამება თემის: კონტინენტები და ოკეანეები.
აღსანიშნავია, რომ გაკვეთილს სკოლის გეოგრაფიის მასწავლებელი ბენიამინ თათარიანი ესწრებოდა, რომელმაც პედაგოგი და საგაკვეთილო პროცესი დადებითად შეაფასა.
გაკვეთილზე, მოსწავლეებმა წარადგინეს კონტინენტები და ერთმანეთს უამბეს ინფორმაცია მათ შესახებ, ასევე მათ ისაუბრეს ოკეანეებზე, რუკის მიხედვით.
გაკვეთილი ინტერაქციულ, კითხვა-პასუხის რეჟიმში მიმდინარეობდა.
როგორც სკოლაში გვიყვებინ, გაკვეთილის ბოლოს გეოგრაფიის მასწავლებელმა ბენიამინ თათარიანმა, მოსწავლეებს დამატებითი ინფორმაცია მიაწოდა განხილული თემის შესახებ.
იხილეთ ფოტოები:მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„სამი წელია მოსწავლეები სხვადასხვა სკოლაში არიან განაწილებულნი, რეაბილიტაციაზე წერილი გუშინ მივიღეთ“-მშობლების პროტესტს N157 სკოლის დირექტორი პასუხობს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი