მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩაისუბნის N2 საჯარო სკოლის მოსწავლეები ინგლისურ ენას საინტერესო აქტივობებით სწავლობენ.
ახლახან, IV კლასმა ინგლისურ ენაზე დადგა სპექტაკლი -„წითელქუდა“.
როგორც მოსწავლეთა ინგლისურ ენის მასწავლებელი ინგა რიონიძე გვეუბნება, ღონისძიების მიზანი იყო მეტყველების კულტურის განვითარება, თანამშრომლობითი და ემპათიის უნარების ხელშეწყობა.
„როდესაც მე-4ა კლასის მოსწავლეებს ვაჩვენე ნახატი ფილმი - „წითელქუდა“ მათ გაუჩნდათ სურვილი, რომ სპექტაკლი დაედგათ კლასში და ემოგზაურათ ზღაპრულ სამყაროში. მოსწავლეები ჩავრთე როლების გადანაწილებაში ისინი დიდი პასუხისმგებლობითა და ხალისით მოეკიდნენ დავალებას“, - გვიყვება ინგლისურ ენის მასწავლებელი ინგა რიონიძე და დასძენს, რომ მსგავსი ტიპის აქტივობებით მიღებული ცოდნა დიდხანს რჩება მოსწავლის მეხსიერებაში, მოსწავლეებს უმაღლებს ინტერესს და მოტივაციას საგნის მიმართ, ხელს უწყობს მეტყველების კულტურის განვითარებას. მოსწავლეებს შემოქმედებითი უნარები უვითარდებათ და საკუთარი შესაძლებლობების წარმოჩენის საშუალება ეძლევათ.
მოსწავლეებმა ზღაპრის გმირების როლები ოსტატურად მოირგეს და ენის ცოდნა და შემოქმედებითი შესაძლებლობები წარმოაჩინეს.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
13 საგნობრივი ჯგუფის პედაგოგებმა საქმიანობის პრეზენტაციები წარადგინეს
სახელმძღვანელოების გრიფირების წესში ცვლილებები შევიდა - რა უფლებები ენიჭებათ ენიჭება სკოლებსა და სამინისტროს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის კარი მოსწავლეებმა დიდი სიხარულითა და შემართებით შეაღეს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი