მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს ეკოტურიზმის ასოციაცია, UWDP-ის ფინანსური ხელშეწყობით ახორციელებს პროექტს - „კონფლიქტით დაზარალებულ ახალგაზრდების ეკოლოგიური განათლების ხელშეწყობა“. EU4Dialogue პროგრამის ფარგლებში, რომელშიც ქსოვრისის საჯარო სკოლა და დუშეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ოძისის სკოლა მონაწილეობს, განხორციელდა რიგი აქტივობები, ჩატარდა ტრენინგები და თითოეული სკოლიდან ეკოკლუბები შეიქმნა.
16 დეკემბერს ორივე სკოლის მოსწავლეები სასწავლო ვიზიტით იმყოფებოდნენ დედოფლისწყაროს N2 საჯარო სკოლაში, აღნიშნული სკოლის ეკოკლუბმა საინტერესო გამოცდილება გაუზიარა სტუმრებს, ამის შემდეგ კი ეკოკლუბელებმა, ტრენინგების ფარგლებში გაიარეს ინტერპრირებული სალაშქრო მარშრუტი არწივების ხეობაში, მოინახულეს ვაშლოვნის ნაკრძალის მუზეუმი, გაეცნენ ნაკრძალში მცხოვრებ ცხოველებისა და მცენარეების სახეობებს.
როგორც სკოლაში გვეუბნებიან, ბავშვებმა აიმაღლეს ცნობიერება ეკოლოგიური განათლების კუთხით.
მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქსოვრისის საჯარო სკოლის დირექცია მადლობას უხდის დედოფლისწყაროს N2 საჯარო სკოლის ეკოკლუბს მასპინძლობისათვის და პროექტის ხელმძღვანელს ნინო თიგიშვილს გაწეული შრომისათვის.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი