მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N107 საჯარო სკოლის მოსწავლეები საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ მონაწილეობისთვის დაჯილდოვდნენ.
მოსწავლეების „ეტალონის“ სპეციალური სიგელები მიენიჭათ.
აღსანიშნავია, რომ მოსწავლეები ჩემპიონატში დიდი ინტერესით ჩაერთნენ და ცოდნა და შესაძლებლობები გამოსცადეს. მათ შორის განსაკუთრებით წარმატებით იასპარეზა მე-11 კლასის მოსწავლე მარიამ ბეკურიშვილმა. მოსწავლემ დისტანციური კონკურსის პირველი ეტაპი წარმატებით გადალახა და მეორე ეტაპში „ეტალონის“ სპეციალური ოქროს სიგელი დაიმსახურა.
სკოლაში კარგად ესმით, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა ჩართულობა არაფორმალური განათლების პროექტებში და „ეტალონს“ სასწავლო-შემეცნებითი და მამოტივირებელი კონკურსისთვის მადლობას უხდიან.
„მადლობას ვუხდით „ეტალონს“ ჩვენი სკოლის მოსწავლეების წახალისებისათვის და მოტივირებისათვის“,- აღნიშნავენ სკოლაში.
შეგახსენებთ, რომ კონკურსის პირველი და მეორე ეტაპი ტესტირების სპეციალური პორტალის საშუალებით გაიმართა
ინტელექტუალურ კონკურსი მუნიციპალიტეტებისა და თვითმმართველი ქალაქების მიხედვით 24 ოქტომბრიდან დაიწყო და ქალაქ თბილისის კონკურსით დასრულდა, მასში ჩართვა შესაბამისი მუნიციპალიტეტის ნებისმიერი სკოლის მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეს შეეძლო.
სახალხო პროექტის უცვლელი მხარდამჭერია საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
გილოცავთ ახალი სასწავლო წლის დაწყებას
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი