| მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები | 

მე-5 თავის წაკითხვის შემდეგ კურატორებმა გაამახვილეს ყურადღება უცხო სიტყვების განმარტებაზე: კატორღა და დეზერტირი. როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეებმა არ იცოდნენ მათი მნიშვნელობა. თუმცა, ამომწურავი განმარტება მიიღეს პედაგოგებისგან.
წაკითხული თავის მიხედვით ბავშვებმა გამოკვეთეს პერსონაჟთა ხასიათის ისეთი თვისებები როგორიცაა ემპათია, სიკეთის კეთების სურვილი, მზრუნველობა. ხოლო მე-6 თავის გაანალიზების შემდეგ, როგორც გვიყვებიან, გაჩნდა კითხვები:
მოსწავლეები გულდასმითა და დიდი ყურადღებით უსმენდნენ ერთმანეთს და საკუთარ მოსაზრებებს თამამად აფიქსირებდნენ.
აღნიშნული თავის წაკითხვისას წინა ადგილებზე წამოიწია პერსონაჟების ისეთი თვისებები, როგორიცაა: გულისხმიერება, გამბედაობა, საზრიანობა, გონებაგამჭრიახობა.
როგორც სკოლაში გვეუბნებიამ მომდევნო მეცადინეობისთვის, რომელიც 2 ნოემბერს ჩატარდება, მოსწავლეებს დაევალათ ნაწარმოების მე-7 და მე-8 თავების „სიმამაცისთვის“, „დამწყები მეხანძრეების“ წაკითხვა და საკვანძო საკითხებზე ყურადღების გამახვილება.
იხილეთ ფოტოები:
ოლიმპიადა ახლა უკვე ინგლისურ ენაშიც გაიმართება, საგნების მიხედვით განრიგი კი შემდეგნაირია
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ახალი პროექტი საჯარო სკოლებისთვის - სამინისტრომ მოსწავლეებისთვის განახლებული მოდული შეიმუშავა
სკოლებში ბიბლიის კითხვასა და ლათინური ენის სწავლებას აბრუნებენ - იტალიის განათლების სამინისტრო ახალ საგანმანათლებლო სტანდარტზე მუშაობს
ბავშვი გახსნილია, როცა ხედავს, რომ მის აზრს პატივს სცემენ, მასწავლებელმა უნდა შეძლოს მოსწავლეს უსაფრთხო გარემო შეუქმნას
„ხელმძღვანელმა ყველა ახალ, კარგ წამოწყებას, მასწავლებლისგან იქნება ის თუ მოსწავლისგან, მხარი უნდა დაუჭიროს“...