მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ თხინვალის საჯარო სკოლის მეორე კლასში შემოდგომისადმი მიძღვნილი შთამბეჭდავი ღონისძიება გაიმართა.
ბარაქიანი შემოდგომა მე-2 კლასის მოსწავლეებმა, თავიანთ საყვარელ პედაგოგთან - ელზა სისაურთან ერთად, 27 ნოემბერს გააცილეს.
მოსწავლეებმა გურული ნადის ინსცენირება წარმოადგინეს. სიმინდის კალოს შემოუსხდნენ და თან საშემოდგომო სამუშაოებზე, შემოდგომის დღესასწაულებზე ისაუბრეს.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ბავშვებმა, ასევე მოაწყვეს რთველის ინსცენირება კალათებით. იმიტირებულ საწნახელში დაწურეს ყურძენი, როგორც კი წვენი წამოვიდა აანთეს სანთლები და დაილოცნენ, ბოლოს კი, ამოავლეს ყველასათვის საყვარელი ჩურჩხელები.
ბავშვებმა, იცეკვეს პედაგოგთან ერთად და დამსწრე საზოგადოებას გიორგობის ბრწყინვალე დღესასწაულიც მიულოცეს.
„შემოდგომა მარტო ხვავი და ბარაქა როდია, შემოდგომა ჭაშნიკი და ლხინია, ქართული მიწის, ქართველი კაცის ზეიმია“ - ამ ფრაზით კი, გააცილეს შემოდგომა.
„შემოდგომის ზეიმმა ყველა ბავშვი გაახარა და დაუვიწყარ შთაბეჭდილებად იქცა არა მარტო მოსწავლეებისათვის, არამედ იქ მყოფი მშობლებისა და პედაგოგებისათვის“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი