მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის გადაწყვეტილებით, 27 ოქტომბერი, იაკობ გოგებაშვილის დაბადების დღე, მასწავლებლის ეროვნულ დღედ გამოცხადდა.
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ ცხუნკურის N2 საჯარო სკოლაში მასწავლებლის შრომასა და ღვაწლს განსაკუთრებულად აფასებენ. შესაბამისად, ეს დღეც გამორჩეულად აღინიშნა.
VIII კლასში ჩატარდა კლასის საათი თემაზე - „მასწავლებელო, მასწავლებლობას გმირობად გითვლის ერი“. მოსწავლეებმა ისაუბრეს ახალი ეროვნული დღის დაწესების მნიშვნელობაზე, გაიხსენეს მასწავლებელთა მასწავლებლის - იაკობ გოგებაშვილის ღვაწლი და ეროვნული პროფესიული დღე მიულოცეს პედაგოგებს.
VIII კლასის მოსწავლეებმა ამ დღესთან დაკავშირებით, მოირგეს სხვადახვა საგნის მასწავლებლის როლი კერძოდ: ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილი III კლასში ჩაატარა ლიზი ტუკვაძემ, მათემატიკის გაკვეთილი VI კლასში - დიტო კინწურაშვილმა, ინგლისური ენის გაკვეთილი IV კლასში მარიამ შვანგირაძემ. დირექტორის უფლებამოსილება კი საკუთარ თავზე IX კლასის მოსწავლე გიორგი ჯიმშელეიშვილმა აიღო.
როგორც სკოლაში გვეუბნებიან, დღემ საინტერესოდ და ხალისიანად ჩაიარა, მოსწავლეებიც კმაყოფილები დარჩნენ.
იხილეთ ფოტო:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი