მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
27 ოქტომბერს, საქართველოში პირველად აღინიშნა მასწავლებლის ეროვნული დღე. ნინოწმინდის მუნიციპალიტეტის სოფელ თორიის საჯარო სკოლაში პედაგოგთა ღვაწლსა და ამაგს განსაკუთრებულად აფასებენ, შესაბამისად, სკოლაში საზეიმო ღონისძიება გაიმართა.
მოსწავლეებმა პედაგოგებისადმი სიყვარული და პატივისცემა განსაკუთრებულად გამოხატეს და სკოლაში მისულთ სიურპრიზი დაახვედრეს. მათ მასწავლებლებს პლაკატითა და ყვავილების თაიგულით მიულოცეს დღესასწაული და კიდევ არაერთი წარმატებული თაობის აღზრდა უსურვეს.
სიყვარულითა და სითბოთი იყო განმსჭვალული ამ დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიებაც.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, მოსწავლეები მადლობას უხდიდნენ მასწავლებლებს ძნელი და საპასუხისმგებლო საქმიანობის პირნათლად შესრულებისთვის.
ბავშვები მასწავლებლების წინაშე მრავალფეროვანი საზეიმო პროგრამით წარდგნენ. ღონისძიებაზე მოსწავლეებმა წაიკითხეს ლექსები, შეასრულეს სიმღერები და საცეკვაო ნომრები.
ღონისძიების ბოლოს კი მასწავლებლებს ტკბილეული დაურიგეს მინაწერით - „მასწავლებლის დღეს გილოცავთ!“.
„შთამბეჭდავი ღონისძიება იყო, ყველა კმაყოფილი დარჩა“,- ასე აფასებენ ღონისძიებას სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
ცნობილია, რამდენი პირველკლასელი ეყოლებათ სკოლებს 2025-2026 სასწავლო წელს
სად ითვლება მასწავლებლისთვის ყვავილების ჩუქება ცუდ ტონად - რა ტრადიციები აქვთ სწავლის პირველ დღეს სხვადასხვა ქვეყნებში
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი