მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გაკვეთილზე, მოსწავლეებს ხშირად ეფანტებათ გონება, უჭირთ კონცენტრაცია და მასწავლებლისთვის მოსმენა, ამ პრობლემას ბევრი ფაქტორი იწვევს.
განვიხილოთ, რატომ ეფანტებათ გონება მოსწავლეებს? - უცხოელი მკვლევარები 3 მთავარ მიზეზს ასახელებენ:
1. ელექტრონული გაჯეტები
საკლასო ოთახში ყურადღების გაფანტვას ყველაზე ის გაჯეტები იწვევს, რომლებსაც მოსწავლეები სკოლაში ატარებს. ეს გაჯეტები მოსწავლეებს აძლევს ინტერნეტსა და სოციალურ მედიასთან წვდომას, რაც იწვევს არეულობას. სმარტფონები, ტაბლეტები და ა.შ. იმდენად იწვევს დამოკიდებულებას, რომ სტუდენტებს უჭირთ მათი გაშვება.
2. არაორგანიზებულობა
თუ მოსწავლე არ არის მზად გაკვეთილისთვის და არ აქვს შესრულებული საშინაო დავალებები - იწვევს ყურადღების გაფანტვას. ეს არა მხოლოდ მასზე, არამედ თანაკლასელებზეც მოქმედებს. როცა მოსწავლე მოუმზადებელია, ის ორიენტირებულია, მალე გაიყვანოს დრო და დასრულდეს გაკვეთილი - ეს კი იწვევს ქაოსს.
3. სასწავლო მასალის გაგების უუნარობა
ხანდახან, მოსწავლეები იფანტებიან კლასში, რადგან ვერ იგებენ განხილულ თემებს. როდესაც მოსწავლეები ვერ იგებენ თავიანთ სასწავლო მასალას, ისინი კარგავენ კონცენტრაციას და შედეგად, ყურადღებას სხვა რამისკენ მიმართავენ.
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი