მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელ კაცხის საჯარო სკოლაში, მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციას დიდი ყურადღება ეთმობა, რის შედეგადაც ბავშვები სპორტულ ღონისძიებებში აქტიურად მონაწილეობენ.
აღსანიშნავია, რომ სასწავლო წლის დასაწყისში, სკოლაში სპორტულმა ოლიმპიადამ - „მხიარული სტარტები“, აიღო სტარტი.
პირველ ეტაპზე ჩატარდა შიდასასკოლო შესარჩევი, სადაც დაკომპლექტდა 12-კაციანი გუნდი, რომელმაც მონაწილეობა მიიღო ჭიათურის მუნიციპალიტეტში შემავალ საჯარო სკოლებს შორის გამარჯვებულის გამოსავლენად გამართულ შეჯიბრში.
ღონისძიება მიზნად ისახავდა მოზარდებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას.
მოსწავლეებში, აქტივობამ დიდი ინტერესი და ხალისი გამოიწვია. კაცხის სკოლამ დიდი კონკურენციის მიუხედავად გაიმარჯვა და პირველი ადგილი დაიკავა.
გამარჯვებულ გუნდს ჭიათურის მუნიციპალიტეტისგან გადაეცა სპორტული ფორმები, სიგელი და თასი.
აღსანიშნავია, რომ მიღწეულ წარმატებაში, სპორტის პედაგოგ ვალერ სარალიძეს დიდი წვლილი მიუძღვის.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ამ ეტაპისთვის კაცხის საჯარო სკოლა ემზადება რეგიონალური ტურისთვის, გამარჯვების შემთხვევაში სკოლას შესაძლებლობა ეძლევა აღმოჩნდეს ფინალურ ეტაპზე, რომელიც ივნისში გაიმართება.
„წარმატებები ჩვენს სკოლას, მოსწავლეებს და მასწავლებელს“, - აღნიშნავენ სკოლაში.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
გილოცავთ ახალი სასწავლო წლის დაწყებას
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
„ტრადიციად გვაქვს, პატარებს სასწავლო წლის დაწყებამდე ვაცნობთ გარემოს და ადაპტაციაში ვეხმარებით“
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი