მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ მაღლაკის N1 საჯარო სკოლაში მოსწავლეებმა, საბჭოთა ოკუპაციის დღესთან დაკავშირებით, პროექტი წარადგინეს.
მეცხრეკლასელებმა პროექტი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, თემაზე - კოლაუ ნადირაძის ლექსი „21 თებერვალი, 1921 წელი“ მოამზადეს.
პროექტს მასწავლებელი ინგა დარსაველიძე ხელმძღვანელობდა.
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, სწორედ ეს ლექსი გახდა ინდიკატორი, რომელზეც მოსწავლეებმა ააგეს კომპლექსური დავალება: გააანალიზეს ლექსი, ისაუბრეს ამ შესანიშნავი ლექსის ბედსა და მის ავტორ - კოლაუ ნადირაძეზე. ასევე, გამოკვეთეს ცისფერყანწელთა როლი ქართული ლიტერატურის ისტორიაში.
მოსწავლეებმა პრეზენტაციები წარმოადგინეს 1921 წლის ანექსიას შეწირულ გმირებზე, ქართველ იუნკერებსა და მათთან ერთად დაღუპულ მოწყალების დაზე - მარო მაყაშვილზე.
ავბედითმა ჟამმა, რომელმაც შეცვალა საქართველოს ისტორია და ქართველი მოდერნისტი პოეტების ბედი, შთააგონა მეცხრეკლასელ მოსწავლეებს დაეწერათ ესეები, რომელშიც მოსწავლებმა გაავლეს პარალელი 1921 წლის ანექსიას, 1991 წლისა და 2008 წლის ომებს შორის. საინტერესო და შთამაგონებელმა გაკვეთილმა სკოლის დირექციისა და პედაგოგების მოწონება დაიმსახურა.
იხილეთ ფოტოები:
მათემატიკის ოლიმპიადა დაიწყო - „ეტალონის“ საგნობრივი ჩემპიონატი გრძელდება
2-3 ივნისი ლოგიკური აზროვნებისა და ზოგადი განათლების ოლიმპიადის დღეებია - „ეტალონის“ საგაზაფხულო ჩემპიონატი გრძელდება
მოსწავლეთა წარმატებების შესახებ ოფიციალური წერილები გაიგზავნა
სკოლებისა და უმაღლესების ავტორიზაციის ვადებს ცვლილებები შეეხებათ? - კანონში ცვლილებების განათლების კომიტეტი განიხილავს
„ჩვენს სკოლაში ვმუშაობთ ყველა ერთად და ვცდილობთ, საინტერესო გარემოს შექმნას“...
„მასწავლებელს უნდა ახსოვდეს, რომ ის არა მხოლოდ ცოდნის გადამცემი, არამედ გზამკვლევი და მხარდამჭერია მოსწავლისათვის“...
„არ შეგეშინდეთ შეცდომების“ - ახალბედა პედაგოგებს შუამთას საჯარო სკოლის ხელმძღვანელი, თეონა მეფარიშვილი მიმართავს
სკოლის დირექცია სასკოლო საზოგადოებას სასწავლო პროცესის განახლებას კიდევ ერთხელ ულოცავს
სწავლების უჩვეულო მეთოდები - როგორ აქციოთ გაკვეთილი სახალისოდ, გაზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა და ინტერესი